کد خبر: ۷۴۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۸

ایران؛ کابوس صهیونیست ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضدایرانی و توام با ترس گفته است که اگر ایران به توانایی ساخت تسلیحات هسته ای دست یابد یک کابوس بزرگ برای موجودیت کشور یهودی بوجود خواهد آمد وسایر کشورهای جهان نیز از تاثیر آن در امان نخواهند بود.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب شیمون پرز روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری در آستانه جشن های شصتمین سالگرد تولد نامشروع این رژیم اظهار داشت: «ایران تنها برای اسرائیل تهدید کننده نیست، بلکه برای بقیه کشورهای جهان نیز خطرناک است... ایران اتمی قطعا برای جهان یک کابوس خواهد بود».

پرز در ادامه بار دیگر گفت که اسرائیل هرگز قصد ندارد به مانند سال 1981 که تنها نیروگاه اتمی عراق را نابود کرد تاسیسات هسته ای ایران را مورد حمله قرار دهد:«هیچ نیازی برای اقدام نظامی (علیه ایران) نیست، اگر جامعه جهانی با یکدیگر متحد باشند».

پرز با تکرار این ادعا که خواست ایران برای دستیابی به سلاح های کشتار جمعی با توجه به سخنان رئبیس جمهور کشورمان مبنی بر نابودی اسرائیل خطرناکتر جلوه می کند مدعی شد: «هیچکس ایران را تهدید نمی کند... در حالی که ایران می خواهد اسرائیل را از نقشه جهان محو کند».

سرکرده رژیم صهیونیستی درباره روند متوقف شده سازش در خاورمیانه گفت: «آنچه ما می خواهیم برقراری صلح در سراسر خاورمیانه است و حاضریم بهای آن را نیز بپردازیم». وی با این حال تاکید کرد که آغاز مذاکرات میان رژیم تل آویو و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امکان پذیر نیست، زیرا این جنبش حاضر به پذیرش موجودیت اسرائیل نیست.

گفتنی است در خاورمیانه تنها رژیم صهیونیستی است که مجهز به تسلیحات اتمی بوده و به هیچ روی امکان بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای اش را نمی دهد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین