کد خبر: ۷۵۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۲

پورحیدری: فتح ‌الله زاده مختار است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: «مدیرعامل باشگاه در خصوص اعمال تغییرات در کادر فنی استقلال مختار است».

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب منصور پورحیدری در یک گفتگوی زنده تلوزیونی با برنامه نود، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «اعضای هیئت مدیره استقلال نسبت به کناره‌گیری فیروز کریمی از پست سرمربیگری تیم بی اطلاع بوده اند».

منصور پورحیدری در ادامه افزود: «در شرایط کنونی تغییر و تحول در کادر فنی تیم آنهم در آستانه بازی‌های حساس جام‌حذفی خوب نیست اما نباید با اقدامات نسجیده تیم را ناکام بگذاریم».

پورحیدری در تشریح عملکرد فیروز کریمی در تیم فوتبال استقلال گفت: «متاسفانه در فوتبال ما مربی بدون توجه به شرایط تیم، قبول مسئولیت می کند که همین مسئله درادامه راه مشکل‌ساز می شود».

وی در خصوص انتخاب جانشین فیروز کریمی گفت: «نمی دانم چرا فیروز کریمی تصمیم به جدایی گرفت و از رسانه ها باخبر شدم که ظاهرا سه گزینه برای جانشینی وی مطرح شده است».

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: «در نشست آتی هیئت مدیره پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر می‌کنیم. آنچه مسلم است اینکه مدیرعامل باشگاه در خصوص اعمال تغییرات در کادر فنی مختار است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین