کد خبر: ۷۵۸۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

آخرین وضعیت جاده‌های کشور / بارش برف و باران از پنجشنبه

مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی صورت گرفته از پنجشنبه هفته جاری بارش برف و باران در استان‌ها و محورهای مختلف آغاز می‌شود و مردم باید برای انجام سفرهای نوروزی آمادگی کامل داشته باشند.
آخرین وضعیت جاده‌های کشور / بارش برف و باران از پنجشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مهریاری اظهار کرد: با توجه به پیش بینی آب و هوایی صورت گرفته در روزهای پایانی هفته جاری استان‌های مختلفی درگیر بارش باران و برف هستند. بر این اساس از پنجشنبه (۱۹ اسفند ماه) استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، تهران، البرز، مازندران، زنجان، کردستان، و اصفهان درگیر بارش باران و برف هستند و بیشترین بارش‌ها در استان های البرز با ۲۸ سانتی متر، آذربایجان غربی با ۲۲ سانتی متر و تهران با ۱۷ سانتی متر است. همچنین استان‌های همدان، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، قزوین، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس، درگیر بارش باران خواهند بود.

وی افزود: در محورهای شمالی از جمله محور چالوس، هراز، آزاد راه تهران شمال، و محور فیروزکوه بارش برف وباران برای پنجشنبه پیش بینی شده است. که کمتر از ۲۰ سانتی متر در این محورها پیش بینی شده و بر این اساس از مردم می خواهیم برای انجام سفرهای خود در پایان این هفته آمادگی کامل داشته باشند و تجهیزات سفرهای زمستانی را نیز به همراه داشته باشند.

مهریاری همچنین درباره وضعیت استان‌ها و محورهای مواصلاتی از نظر آب و هوایی در روز جمعه (۲۰ اسفند ماه) گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، تهران، البرز، مازندران، زنجان، کرمانشاه، کردستان، اصفهان، و چهار محال بختیاری در روز جمعه درگیر بارش باران و برف خواهند بود و بیشترین بارش در استان های تهران، با ۱۷ سانتی متر و زنجان با ۱۲ سانتی متر اتفاق خواهد افتاد. همچنین استانهای همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز درگیر بارش باران خواهند شد.

وی اعلام کرد: محور چالوس، محور هراز، آزاد راه تهران شمال، و محور فیروزکوه نیز در این روز مانند پنجشنبه درگیر بارش باران و برف خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین