کد خبر: ۷۵۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۱

حمایت پروين و عزیزی از علی کریمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی پروین و خداداد عزیزی که در بازی‌ تیم‌های پیام مشهد و استیل آذین در ورزشگاه راه‌آهن حضور داشتند، موضعی مشابه در خصوص صحبت‌های علی کریمی در درباره فدراسیون و فوتبال ایران داشتند و هر دو به حمایت از کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پرداختند.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، علي پروين دیروز و در جمع خبرنگاران با با حمایت از علی کریمی اظهار داشت: «در این شرايط حساس نباید به هيچ عنوان به خاطر مسائلی این‌چنینی تيم ملي وارد حاشيه‌شود».

وی در ادامه افزود: «علی كريمي بايد در تیم ملی به خوبی مورد استفاده قرار گیرد چرا که بازیکن تاثیرگذاری به شمار می‌آید».

پروین ادامه داد: «تیم ملی باید با آسودگی به مصاف حريفان برود تا به مرحله بعد صعود كند و بزرگ كردن مسئله علی کریمی باعث فراموش شدن جنبه ملي خواهد شد که نباید اتفاق بیفتد».

در همین ارتباط خداداد عزیزی هم با حمایت از همبازی سابق خود در تیم ملی گفت: «کریمی بازیکن مطرحی در فوتبال بوده و هست و در جاهای مختلفی به ارائه فوتبال پرداخته و حق دارد در مورد فوتبال ایران صحبت کند».

وی ادامه داد: «اگر امثال کریمی حرف نزنند و انتقاد نکنند پس چه کسانی باید در مورد این فوتبال صحبت کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
0
من پيشنهاد ميكنم كمپيني از مربيان و پيشكسوتان فوتبال تشكيل و در مورد احقاق حق از آقاي كريمي فشارهاي لازم را به فدراسيون فوتبال وارد آورند كاملا مشخص است كه در آينده اي نه چندان دور چنين فشارهايي گريبان همه منتقدان را خواهد گرفت واقعا بايد به حال چنين فدراسيوني گريست
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
0
تصميم فدراسيون فوتبال مبني بر اخراج كريمي درست است چرا كه اگر غير از اين بود ميبايست شك ميكرديم.
فدراسيون عربستان بعد از ده سال چگونه از ماجد عبدالله تقدير مي‌كند و فدراسيون ما.....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین