کد خبر: ۷۶۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۷

هفت تغییر در ترکیب ایتالیا برای بازی مقابل رومانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو تیم ایتالیا و رومانی در دومین روز رقابت های گروه سوم یورو 2008 به مصاف هم خواهند رفت. ایتالیا در بازی نخست خود با نتیجه سنگین سه بر صفر مقابل هلند شکست خورد و اگر این بار مقابل رومانی هم ببازد، از مسابقات یورو کنار خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار آفتاب، ایتالیا با آرایش 3-3-4 بازی می کند. برای این تیم بوفون؛ زامبروتا، پانوچی، کیه لینی و گروسو؛ دروسی، پروتا و پیرلو؛ کامورانزی، تونی و دل پیرو به میدان خواهند رفت.

به این ترتیب، «روبرتو دونادونی» دو بازیکن تیم رم، یعنی «دانیله دروسی» و «سیمونه پروتا» را در میانه میدان جانشین «ماسیمو آمبروزینی» و «گنارو گاتوزو» کرده که در بازی نخست در ترکیب اصلی به میدان رفته بودند. هم چنین به جای «آندریا بارزالی» و «مارکو ماته راتزی» در مرکز خط دفاعی، قرار است «کریستین پانوچی» و «جورجیو کیه لینی» بازی کنند. زامبروتا از پست دفاع چپ به دفاع راست آمده تا جای پانوچی را بگیرد و گروسو که در بازی با هلند از دقیقه 55 وارد میدان شد، حالا از ابتدا در سمت چپ خط دفاعی قرار خواهد گرفت.

هم چنین «آنتونیو دی ناتاله» در سمت چپ خط حمله ایتالیا هم جای خود را به «الکس دل پیرو» داده است. به این ترتیب ایتالیا هفت تغییر را در ترکیب خود تجربه خواهد کرد.

در آن سوی میدان رومانی هم آرایش 3-3-4 دارد: لوبونت؛ کونترا، تاماس، گویان، رات؛ ماتی رادوی، کودریا، چیوو؛ پتره، موتو و دانیل نیکولای.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین