کد خبر: ۷۶۷۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰

یحیی گل محمدی دست بردار فرهاد مجیدی نیست؛ جنگ روانی

جنگ روانی یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی وارد مراحل تازه‌ای شده و یحیی امروز صراحتا گفت امسال کمک‌های زیادی به استقلال شده است.
یحیی گل محمدی دست بردار فرهاد مجیدی نیست؛ جنگ روانی
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی در مصاحبه اش از استقلال اسم برده و گفته کمک‌های زیادی به این تیم شده است. این که منظور یحیی دقیقا چیست را نمی‌دانیم، اما این حرف‌ها ادامه جنگ روانی است که از قبل شروع شده بود. وقتی یحیی در دربی به داور اعتراضات تندی کرد، فرهاد مجیدی با کنایه گفت اگر من جای بعضی‌ها بودم در میدان آزادی اعدامم می‌کردند! حالا هم یحیی به یکسری از کمک‌ها اشاره می‌کند و جالب این که استقلالی‌ها هم می‌گویند به پرسپولیس کمک‌های خاصی می‌شود.

به نظر می‌رسد این جنگ روانی تا پایان لیگ برتر ادامه داشته باشد، چون طرفین می‌دانند که گاهی نتیجه در مستطیل سبز رقم نمی‌خورد. همین حالا بازیکنان هر دو تیم تقریبا ممنوع المصاحبه هستند و شرایط طوری شده که انگار تمرینات در پادگان برگزار می‌شود! به طور کلی فضا، فضای عجیبی است در حالی که این دو تیم سال‌های متمادی با هم رقیب بودند و از این خبر‌ها نبود که مثلا دهان بازیکنان را ببندند و یا دور محل تمرین را پارچه بکشند. سال‌هایی که پروین و پورحیدری با کلی ستناره مطرح رقیب همدیگر بودند از این داستان‌ها نبود و اتفاقا پرسپولیس و استقلال بهتر و تماشاگرپسند‌تر هم بازی می‌کردنداما خب، زمانه عوض شده و کاری هم نمی‌توان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین