کد خبر: ۷۷۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۸

رعب آفرینی مقام اسرائیلی از توان هسته‌ای ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ریاست پیشین بخش خارجه سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خصمانه اظهار داشته است: «اسرائیل یک سال وقت دارد تا برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند یا با خطر حمله هسته‌ای روبرو شود».

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، در جریان تنش سازیها و یاوه گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی این مقام ارشد اطلاعاتی در گفتگو با ساندی تلگراف اعلام کرده است تهران تا یک سال دیگر به سلاح هسته‌ای دست می‌یابد و زمان برای آمادگی ما هرلحظه کوتاهتر می‌شود.

«شبتی شاویت» در ادامه افزوده است: «به عنوان یک افسر اطلاعاتی که با بدترین سناریوها کار کرده‌ام می‌توانم بگویم باید آماده باشیم و هر کاری را برای دفاع انجام دهیم و در صورت موفق نبودن تحریم‌ها علیه ایران، تنها گزینه نظامی باقی می‌ماند».

این مقام اسرائیلی همچنین با اشاره به رقابتهای انتخاباتی آمریکا معتقد است در صورت انتخاب «باراک اوباما» احتمال موافقت آمریکا برای حمله اسرائیل به ایران کمتر خواهد بود. 

او در این‌باره اذعان کرده :«اگر مک‌کین انتخاب شود به راحتی تصمیم حمله را می‌گیرد اگر اوباما انتخاب شود حداقل تا دور دوم ریاست خود دست به این کار نخواهد زد».
 
گفتنی است «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران در هفته گذشته نسبت به هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی هشدار داد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین