کد خبر: ۷۷۲۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

طهرانچی: حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دولتی برابر شد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: در جلسه هیات امنای دانشگاه افزایش ۱۵ درصدی حقوق پایه هیات علمی و ۳ برابر شدن حق پایه در سنوات مصوب شد، بر این اساس دیگر حقوق اساتید دانشگاه آزاد با دولتی تفاوتی ندارد.
طهرانچی: حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دولتی برابر شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی طهرانچی در نشست خبری چهل سالگی دانشگاه آزاد اسلامی و اولین رویداد اثر امید که امروز در تالار حافظه واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته یک افزایش ۵۳ درصدی حقوق هیأت علمی را داشتیم اما ساختار نظامات استخدامی به گونه‌ای بود که این حقوق فاصله‌ای با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های دولتی داشت.

وی افزود: در جلسه امروز هیأت امنای دانشگاه مصوب شد که در سال ۱۴۰۱ حقوق اعضای هیأت علمی یک افزایش ۱۵ درصدی در پایه خواهد داشت. همچنین یک افزایشی در خوار و بار و مسکن خواهیم داشت. همچنین عدد پایه در سنوات اعضای هیأت علمی اصلاح شد چرا که پیش از این باعث می‌شد حقوق هیأت علمی آزاد کمتر از هیأت علمی دولتی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: در جلسه امروز مصوب شد که عدد پایه‌ای در سنوات اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد ۳ برابر شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین واحدهایی که کنشگر فعال باشند و زیان ده نباشند، از حق فوق‌العاده بهره مند خواهند شد. تغییرات حقوق هیأت علمی در احکام خردادماه قابل ملاحظه خواهد بود و اختلافات دریافتی با هیأت دولتی نه تنها از بین خواهد رفت بلکه حقوق مناسبی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: اینکه القا بشود عضویت علمی در دانشگاه یعنی حقوق کمتر دیگر این‌طور نخواهد بود. همچنین فوق‌العاده جذب سرآمدی هیأت علمی فعال شامل افزایش خواهد شد.

طهرانچی در تکمیل اظهارات خود گفت: بر اساس تصمیماتی که در هیأت امنا اخذ شد، شاهد افزایش ۱۵ تا ۵۷.۴ درصدی حقوق هیأت علمی خواهیم بود. همچنین علاوه بر این افزایش‌ها، اقلام حق خواربار و مسکن به ترتیب معادل مبلغ ۶۰۰ و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد. حق جذب و حق تخصص کارکنان نیز حدود ۵ درصد افزایش خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
3
حقوق کارمندا چی؟...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین