کد خبر: ۷۷۳۰۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

فیلم| شعار خاص کرمانی‌ها برای وریا غفوری

وریا غفوری کاپیتان باشگاه استقلال به طرز خاصی در دیدار برابر مس رفسنجان تشویق شد.
فیلم| شعار خاص کرمانی‌ها برای وریا غفوری
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال موفق شد در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در کرمان، با ۲ گل از سد مس رفسنجان عبور کند تا همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ باشد. این برتری در شرایطی به دست آمد که هواداران کرمانی برای وریا غفوری، کاپیتان استقلال سنگ تمام گذاشتند.

وریا غفوری بعد از دیدار استقلال با فولاد که قهرمانی استقلال مسجل شده بود، با انتقاد از مسئولان، خواستار رسیدگی بیشتر آن‌ها به وضعیت معیشت مردم شده بود. همین موضوع باعث شد تا تصاویر او در برنامه فوتبال برتر پخش نشود تا شایعه ممنوع‌التصویری او به گوش برسد. این موضوع باعث ناراحتی بسیاری شد به طوری که هواداران این تیم در جریان بازی استقلال و آلومینیوم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با شعار «وریای باغیرت، حرف تو حرف ملت» به حمایت از کاپیتان پرداختند.

همین شعار خاص، روز گذشته در ورزشگاه مس رفسنجان هم شنیده شد. هواداران استقلالی کرمان با سردادن شعار مشابه، به تشویق وریا غفوری پرداختند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
20
9
دست بردار سایت آفتاب این حرفها همه اش سیاسی است این فرد خودش میلیاردر از پول بیت المال است حالا شده مدافع مردم مدافع مردم تختی رور که نان شب در خانه اش نداشت به بین عموم مردم کوچه وبازار چه می گویند اکثرا این مسائل سیاسی را می فهمند شماهم خواشمند است لال بودید که تا دیروز که دلار ۳۰۰۰ تومانی ۳۵۰۰۰ تومان شد لال بودید حالا هم لال بمانید
کوچه بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
4
7
استقلال
استقلال
استقلال
چه حالی بده قهرمانی تو آسیا چون تجربه قهرمانی تو اسپارو داریم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین