کد خبر: ۷۷۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

جزئیات حادثه خودسوزی مرد میانسال در بم

رییس اداره صمت بم: من شخص را گرفتم تا فندک را از دستش خارج کنم، اما به دلیل اینکه قدرت بیشتری داشت یکباره فندک را زد و آتش به جان او من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از اداره هم آتش گرفت.
جزئیات حادثه خودسوزی مرد میانسال در بم
آفتاب‌‌نیوز :

فردی میانسال اقدام به خودسوزی در اتاق رییس اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) شهرستان بم کرد.

علیرضا پشتیبان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم کرمان ضمن تایید خبر خودسوزی مردی میانسال در این اداره گفت: ۹ ماه پیش یکی از شهروندان از این فرد که تعمیرکار مصالح ساختمانی است در این اداره شکایت کرد و خواستار رسیدگی شد.

وی افزود: با گذشت چندین ماه و کش و قوس‌های فراوان و مراجعات و اصرارهای متعدد فرد شاکی جهت رسیدگی به شکایت و جبران ضرر مالی‌ وی، نهایتا متخلف را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردیم که صبح امروز شنبه به اداره صنعت،معدن و تجارت بم آمد.

وی یادآور شد: آذرماه سال گذشته شخصی به این اداره به عنوان شاکی مراجعه و بیان کرد که برای ساخت یک عدد خلاطه (ابزاری در ساخت و ساز) به شخصی مراجعه کرده اما دستگاه خراب شده و شخص هم آن را تعمیر نمی کند.

رییس اداره صمت بم تاکید کرد: فرد خاطی پس از تهدید کرد ندکه خودش را آتش می زند و از اداره خارج شد اما یکساعت بعد مجدد با در دست داشتن تینر به اداره آمد و تینر را به روی خودش و من ریخت.

وی تصریح کرد: من شخص را گرفتم تا فندک را از دستش خارج کنم اما به دلیل اینکه قدرت بیشتری داشت یکباره فندک را زد و آتش به جان او من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از اداره هم آتش گرفت.

پشتیبان ادامه داد: وی پس از بحث و جدل با کارکنان این اداره و در حالیکه ما صرفا وی را به مراجعه به تعزیرات جهت پرداخت خسارت مالی شاکی دعوت می‌کردیم، به بیرون از اداره رفت و مجددا برگشت و اقدام به خودسوزی کرد و به بیرون از ساختمان رفت و نهایتا با کمک مردم و کارکنان اداره وی نجات پیدا کرد اما دچار سوختگی شد.

گفتنی است فرد خودسوز زنده و به بیمارستان انتقال داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین