کد خبر: ۷۸۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۱

حزب‌الله نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حزب الله لبنان ادامه اقدام رژیم صهیونیستی را در نقض حریم هوایی، دریایی و زمینی لبنان غیرقابل قبول دانست و ازطرفهای مسئول خواست به وظیفه خود عمل کنند و به تجاوزات این رژیم به حریم این کشور پایان دهند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «طرفهای ذیربط لبنانی و سازمانهای وابسته به سازمان ملل متحد باید ضمن اقدام جدی،‌ این تحرکات را محکوم کنند».

مقاومت اسلامی‌با اشاره به این که تنها یک مورد نقض حریم هوایی و مرزهای لبنان تجاوز آشکار به این کشور تلقی می‌شود، افزود: «این در صورتی است که دشمن صهیونیستی در یک هفته صدها بار به لبنان تجاوز و حریم این کشور را در شمال و جنوب نقض می‌کند و هواپیماهای جنگی و شناسایی اسرائیلی بر فراز لبنان به پرواز در می‌آیند».


ارتش لبنان: با عوامل ناامنی در طرابلس برخورد شود
درپی برقراری آرامش نسبی در طرابلس لبنان، فرماندهی ارتش این کشور از نظامیان لبنانی خواسته است با استفاده از همه امکانات جلوی درگیری در طرابلس را بگیرند و با عوامل ایجاد ناامنی با قدرت برخورد کنند.

با وجود درگیریهای پراکنده میان افراد مسلح و نیروهای ارتش و امنیتی لبنان در طرابلس اما آرامش نسبی در این شهر برقرار شده است.

شوقی مصری فرمانده موقت ارتش لبنان تاکید کرده است ارتش به اصول خود در خصوص تحکیم وحدت ملی و پرهیز از اختلافات سیاسی و مذهبی پایبند خواهد بود.

واکنش حزب الله به اظهارات سفیر آمریکا
رئیس حزب تشکل مردمی‌لبنان از دولت این کشور خواست در خصوص اظهارات سفیر آمریکا در بیروت علیه سمیر قنطار ازاده لبنانی از زندانهای رژیم صهیونیستی موضعگیری کند.

«کمال شاتیلا» با بیان این که اسرائیل به علت مقاومت آسیب پذیر شده است، از وزیران مخالفان لبنانی حاضر در دولت جدید این کشور خواست در همه قطعنامه‌های بین المللی تجدید نظر کنند زیرا هدف از این قطعنامه‌ها آن است که لبنان به پایگاهی از پایگاههای پیمان آتلانتیک شمالی (NATO) تبدیل شود‌.

شاتیلا گفت: «تاکنون به غیر از مقاومت هیچ یک از طرحها از جمله سازش نتوانسته است سرزمینهای اشغالی را آزاد کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین