کد خبر: ۷۸۸۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

کشف احتکار ۳ میلیارد تومانی اقلام دارویی در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار اقلام دارویی خبر داد و گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع دارو به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان در شهرستان ساری کشف شد.
کشف احتکار ۳ میلیارد تومانی اقلام دارویی در ساری
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمدپور با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه و مقابله با اقلام حساس و سلامت محور جامعه و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک داروخانه اقدام به احتکار اقلام دارویی در یک مجتمع مسکونی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در اجرای این ماموریت، اداره اطلاعات این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی خود با هماهنگی قضایی و همراهی عوامل انتظامی و اطلاعاتی شهرستان ساری و با کار شبانه روزی از طریق زیر ذره‌بین قرار دادن مکان نگهداری داروهای غیرمجاز که اقدام به دپو انواع اقلام دارویی از قبیل قرص، شربت و آمپول های دارای شرایط نگهداری خاص در یک باب آپارتمان مسکونی کرده بود را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران، تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، یک میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو را کشف کردند.

محمدپور ارزش داروهای مکشوفه را بالغ بر ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: منزل فوق پلمب و مالک داروخانه و پزشک متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در پایان ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس که بیانگر افزایش حس اعتماد در دهه چهارم خدمت پلیس تراز انقلاب باشکوه اسلامی است، از مردم درخواست کرد، در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین