کد خبر: ۷۹۸۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

خبرگزاری فارس: شبکه‌های اجتماعی روبیکا و ایتا را به جای واتس‌آپ و اینستاگرام امتحان کنید

کاربران روبیکا و ایتا را به عنوان جایگزینی مناسب برای واتس‌آپ و اینستاگرام در شرایط فعلی پیشنهاد کرده‌اند و از کاربران خواسته‌اند که این دو برنامه را امتحان کنند.
خبرگزاری فارس: شبکه‌های اجتماعی روبیکا و ایتا را به جای واتس‌آپ و اینستاگرام امتحان کنید
آفتاب‌‌نیوز :

سردبیر این سوژه در این باره می گوید: هم اکنون که دسترسی به اینستاگرام محدود شده است جای خالی شبکه ای مانند اینستا احساس می شود و کاربران زیادی هم به دنبال برنامه ای که شباهتی به این برنامه داشته باشد می گردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر می توان گفت که شبکه اجتماعی روبیکا کارکردی شبیه به اینستاگرام دارد و می تواند نیاز برخی از کاربران را رفع کند. از این رو به کاربران پیشنهاد می کنم که در این روزها این برنامه را هم امتحان کنند.

سردبیر این سوژه افزود: علاوه بر این، امروز می بینیم که افراد زیادی اعلام می کنند که در پیام رسان ایتا حضور دارند و شاید این امر به خاطر سهولت استفاده از ایتا است. البته ایتا نسبت به واتس‌آپ امکانات بسیار بیشتری دارد که از جمله آنها می توان به امکان ویرایش متن ارسالی، پاک کردن کامل یک پیام وارسال همزمان پیام برای ۵۰ نفر، اشاره کرد.

یکی از دلایلی که کاربران شبکه های اجتماعی موردپسند خود را به دیگران توصیه می کنند، بهره مندی از قدرت تجمیع کاربران در توسعه یک پلتفرم است.

یکی از موارد ضروری در موفقیت شبکه های اجتماعی، اقبال مردمی به آن است و بهترین شبکه اجتماعی با برترین امکانات، تا زمانی که نتواند میزبان ارتباطات واقعی کاربران باشد شانس موفقیت و همه گیری ندارد.

از سوی دیگر، اقبال کاربران به یک شبکه اجتماعی باعث معرفی آن از سوی کاربران به جمعیت زیادی از کاربرها می شود و به یکباره جهشی در پیشرفت آن ایجاد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین