کد خبر: ۷۹۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

ژابی آلونسو سرمربی تیم آزمون شد

ستاره سابق تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، رئال مادرید و لیورپول به عنوان سرمربی جدید تیم بایرلورکوزن انتخاب شد.
ژابی آلونسو سرمربی تیم آزمون شد
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه بایرلورکوزن که لیگ فوتبال آلمان حضور دارد، دقایقی قبل رسماً اعلام کرد که ژابی آلونسو با قراردادی که تا 30 ژوئن 2024 اعتبار دارد، به عنوان سرمربی جدیدی این تیم انتخاب شده و جایگزین جرارد سِوانه روی نیمکت این تیم آلمانی است.

مراسم معارفه آلونسوی 40 ساله صبح فردا (پنج‌شنبه) و از ساعت 11:30 به وقت محلی در ورزشگاه بای آرنای شهر لورکوزن انجام خواهد شد.

سیمون رولفس مدیر ورزشی تیم بایرلورکوزن در این باره گفت: سِوانه در این مدت 1.5 سال گذشته کارهای خوبی برای تیم ما انجام داد که مهمترین آن راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بود. متاسفانه ما از این مسیر منحرف شده بودیم. همچنین حذف زودهنگام از جام حذفی و این واقعیت که در حال حاضر پایین‌تر از جایگاه مورد انتظار در لیگ آلمان هستیم، باعث شد که تغییر مربی ضروری شود.

همچنین ژابی آلونسو پس از انتصاب به عنوان سرمربی جدید لورکوزن گفت: من این باشگاه را از زمان حضورم در آلمان به عنوان یک باشگاه عالی می‌شناسم. بایرلورکوزن همیشه بازیکنان بزرگی داشته است و من کیفیت زیادی را در تیم فعلی می‌بینم. در صحبت‌هایم با باشگاه مشخص شد که با وجود شرایط سخت کنونی، اهداف بلندپروازانه همچنان دنبال می‌شوند. من برای این کار بسیار هیجان زده‌ام و مطمئن هستم که به این اهداف عمل خواهیم کرد.

آلونسو که سابقه 114 بازی ملی و 16 گل زده برای اسپانیا را در کارنامه دارد، 5 فصل برای لیورپول، 6 فصل برای رئال مادرید و 3 فصل نیز برای بایرن مونیخ بین سال‌های 2004 تا 2017 بازی کرد و در این مدت افتخاراتی همچون قهرمانی در اروپا، قهرمانی در لیگ‌های اسپانیا و آلمان و عناوین دیگری را بدست آورد. او پس از بازنشستگی هدایت تیم زیر 14 سال رئال مادرید را بر عهده گرفت و پیش از حضور در بایرلورکوزن نیز سرمربی تیم دوم رئال سوسیه‌داد بود.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یکی از بازیکنان تیم بایرلورکوزن است که از این پس باید زیر آلونسو تمریناتش را پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین