کد خبر: ۸۰۱۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

ماجرای حضور فتح‌الله‌زاده در ساختمان باشگاه چه بود؟

علی فتح‌اله‌زاده در شرایطی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد که یک روز قبل برای وصول طلبش در ساختمان باشگاه حاضر بوده است.
ماجرای حضور فتح‌الله‌زاده در ساختمان باشگاه چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

علی فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که شب گذشته برای این سمت انتخاب شد، یک روز قبل از آن برای پیگیری یک موضوع مالی و حل اختلاف حساب به باشگاه مراجعه کرده بود.

ماجرا از این قرار است که فتح‌اله‌زاده که طی دوران مدیریتی‌اش در استقلال چندین بار برای متقاعد کردن بازیکنان به امضای قرارداد از حساب‌های شخصی خودش به بازیکنان چک می‌داد و بعدا در موعد دیگری مبالغ آن را از باشگاه دریافت می‌کرد، با مشکلی در همین خصوص مواجه شده بود. گویا یکی از چک‌هایی که او برای بازیکنان در آخرین دوره مدیریتی‌اش در استقلال صادر کرده بود، بعد از اینکه در ابتدا نقد نشده بود، توسط آن بازیکن اصطلاحا خرج شده بود و بعد از مدت‌ها فرد دیگری مبلغ چک را از فتح‌اله‌زاده طلب کرده و چک را برگشت زده بود.

قانون جدید چک مبنی بر بسته‌شدن تمام حساب‌های صاحب چک بعد از برگشت خوردن چک، باعث شده بود تا فتح‌اله‌زاده که پرداخت این مبلغ را بر ضمه باشگاه استقلال می‌دانست به باشگاه مراجعه کرده و پیگیر طلبش شود. نکته جالب در این خصوص، حضور او در باشگاه برای پیگیری این موضوع یک روز قبل از انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه است.

حالا باید دید با حضور او در راس مدیریت باشگاه استقلال، پرونده چک‌های او با باشگاه به کجا خواهد رسید.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین