کد خبر: ۸۰۹۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
قانون اساسی ما از بهترین قانون‌های اساسی دنیاست

مسئول نهاد نمایندگی رهبری: ۳۶ درصد بازداشتی‌ها بچه‌های طلاق بودند و ۸۷ درصد بازداشتی‌ها زیر دیپلم بودند

عباس نصیری‌فرد: اغتشاشگران نمی‌توانند موفق شوند چراکه رهبر، ایدئولوژی، انسجام و پایداری در مبارزه ندارند.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری: ۳۶ درصد بازداشتی‌ها بچه‌های طلاق بودند و ۸۷ درصد بازداشتی‌ها زیر دیپلم بودند
آفتاب‌‌نیوز :

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دشمن روی قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی که اعتقادات مردمی است دست گذاشته است.

عباس نصیری‌فرد، در همایش جهاد تبیین که در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو قسمت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود به این خاطر که منشاء قدرت اقتصاد قوی و پول و تجهیزات نظامی بود که در اختیار این دو بلوک قرار داشت.

وی ادامه داد: وقتی امام خمینی(ره) پرچم انقلاب را بالا برد کسی آن‌را باور نداشت، تا اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد و یک نظریه تحت عنوان قدرت معنوی ارائه داد که پس از پیروزی انقلاب معنی شد.

نصیری‌فرد افزود: امام (ره) دنبال جابجایی حکومت نبود، امام(ره) ۱۰ سال شاه را نصیحت کرد بعد از آن دست به انقلاب زد، امام بعد از پیروزی انقلاب به قم رفت و گفت تکلیفی داشتیم انجام شد الان شما حکومت کنید.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بیان کرد: امام دنبال جابجایی حکومت نبود بلکه دنبال جابجایی منشاء آن بود، ایشان نه تانک داشت و نه اسلحه، اگر شما یک کلمه پیدا کردید که امام اجازه رفتارهای خشونت‌بار در مبارزه با شاه را داده باشد، نداریم، می‌خواست این باور را در مردم ایجاد کند که منشاء قدرت شما خداست. تنها جایی که دو ابر قدرت شرق و غرب در کنار هم ایستادند در مقابله با نظام جمهوری اسلامی در حمایت از رژیم بعث عراق بود، هردو تجهیزات و پول دادند چون جمهوری اسلامی را برای خود خطر می‌دیدند.

نصیری‌فرد تأکید کرد: تئوری حکومت امام(ره) یک کلمه است «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور عنوان کرد: دشمن روی قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی که اعتقادات مردمی است دست گذاشته است، تمام دنیا قدرت حاکمیت از بالا می‌آید، یعنی هر دولتی اقتصاد قوی‌تر، تجهیزات نظامی محکم‌تری داشته باشد قدرت در این حکومت از بالا به پایین است، تنها کشوری که قدرتش از پایین به بالا می‌رود نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: اگر مقام معظم رهبری نیز اینطور محکم در مقابل دشمنان ایستاد به خاطر ایمان مردم است.

نصیری‌فرد عنوان کرد: ۹۴ درصد افرادی که به کف خیابان آمدند بین ۱۵ تا ۲۲ سال دارند و ۳۶ درصد بازداشتی‌ها بچه‌های طلاق بودند و ۸۷ درصد بازداشتی‌ها زیر دیپلم بودند، اغتشاشات اخیر از چند جهت با اغتشاشات گذشته متفاوت بود سن اغتشاشگران و معترضین به نوجوانی و اوایل جوانی اول آمده است، شعارها از نقض به نفی حاکمیت تبدیل شده، روش مبارزه از عمودی به افقی تبدیل شده و دشمن روی لیدرها سرمایه‌گذاری کرده و زنان به بستر اعتراضات آوردند به این خاطر که تأثیر زن به لحاظ احساسی بیشتر است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور افزود: اغتشاشگران نمی‌توانند موفق شوند چراکه رهبر، ایدئولوژی، انسجام و پایداری در مبارزه ندارند.

وی با اشاره به این‌که حتی قبل از اسلام مردم ایران دین داشتند و موحد بودند، تصریح کرد: در غرب آزادی کامل را حاکم کردند اما دیگر خانواده معنایی ندارد، البته استثناهایی وجود دارد.

نصیری‌فرد عنوان کرد: ما در دانشگاه علمی کاربردی در سطح کشور شاهد این دسته از اغتشاشات نبودیم چراکه دانشجویان این دانشگاه غالباً سنشان بالاتر بوده و متأهل هستند و سن جوانی و هیجانات را گذراندند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جوانان را آگاه و تبیین کنیم، روایت اول قبل از اینکه دشمن بیاید ما باید روایت کنیم.

وی بیان کرد: نسل جوان در آموزش و پرورش و دانشگاه وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است، مبنای ما خیلی قوی است و ما باید به صورت منطقی و علمی کار کنیم.

نصیری‌فرد با اشاره به این‌که قانون اساسی ما از بهترین قانون‌های اساسی دنیاست که مبانی آن از قرآن گرفته شده است، تصریح کرد: ما از برگزاری کرسی آزاداندیشی نمی‌ترسیم لازم است یک ملا به عنوان مدرس با این نوجوانان و جوانان کار کند، این نوجوانان و جوانان ضد انقلاب دین و مذهب نیستند، یکی دیگر زودتر برای آنها تحریف انجام داده و به آن ها دروغ گفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین