کد خبر: ۸۱۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۰ - ۰۰:۰۰
حسین مرعشی مطرح کرد:

از کی دروغ جز ارزشهای انقلاب شده است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی حزب کارگزاران گفت: «شخصی نگریستن به مسایل کلان کشور منجر به فراموش کردن اولویت‌ها و فضیلت‌ها می‌شود و نتیجه‌اش این است که کشور به دست کسانی می‌افتد که نه اصولگرا هستند نه اصلاح طلب».

به گزارش خبرنگار آفتاب از کرمان، سید حسین مرعشی در جمع اصلاح‌طلبان شهرستان کهنوج با بیان اینکه آدم ضعیف به درد جامعه نمی‌خورد اظهار داشت: «به کمک هم باید کاری کنیم که رودبار و منوجان از این محرومیت خارج شوند و این وظیفه ربطی به حکومت ندارد. چه درحکومت باشیم یا نباشیم باید به مردم کمک کنیم».

سخنگوی حزب کارگزاران به نقش مهم سیاست در زندگی روزمره انسانها اشاره کرد و افزود: «هیچ انسان عاقل و فکوری نمی‌تواند بگوید که سیاست ربطی به من ندارد، یک سیاستمدار باشعور مثل ماهاتیر محمد می‌تواند مالزی را به توسعه برساند و یک سیاستمدار بی‌عقل و بی‌شعور مثل صدام هم وجود داشت که عراق را به این روز انداخت».

مرعشی تصریح کرد: «اگر ما درسیاست درست حرکت نکنیم به مردم خسارت جبران ناپذیری می‌رسد که شاید سالها جبران نشود و نتیجه آن ضربه زدن به اقتصاد، فرهنگ و همه بخش‌های کشور است».

مرعشی با اشاره به فضای سیاسی اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: «در ابتدای انقلاب خیلی افراط کردیم و معتقد بودیم که یا افراد باید بروند دنبال سیاست یا باید بروند دنبال کار شخصی‌شان و یک تقسیم بندی نامناسب در ذهن انسان بوجود می‌آمد. به هر حال انسانی که می‌خواهد در سیاست حضور داشته باشد و کار سیاسی می‌کند باید زندگی شخصی‌اش هم تامین شود».

وی در ادامه گفت: «آدم متعهد آدمی است که به مردم متعهد باشد و اگر یک سیاستمدار زندگی شخصی‌اش تامین نشود عزتش زیر سوال می‌رود» . 

او تصریح کرد: «مسیر و حرکت سیاسی باید بر اساس اعتقاد پیش برود و سیاست باید کاملا با شناخت و اعتقاد و عزم راسخ باشد»

مرعشی با بیان اینکه توبیخ شدیم و توبیخ، حق سیاسیون است افزود: «بعضی از سیاسیون با مصالح و منافع ملی کشورمان بازی کردند. بدون رعایت حق تقدم‌های واقعی در انتخابات شرکت کردیم و نتیجه‌اش توبیخ شدنمان بود.»

او تصریح کرد: «اگر درست حرکت کنیم پیروز خواهیم شد و اگر در چهار سال گذشته نفهمیدیم که در کشور چه اتفاقاتی افتاده توسط مردم توبیخ می‌شویم».

وی گفت:«جبهه اصلاحات در نهایت یک نفر را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی خواهد کرد که به احتمال زیاد این گزینه آقای خاتمی خواهد بود».

مرعشی با اشاره به اینکه معلوم نیست از کی دروغ جز ارزشهای انقلاب شده است تصریح کرد: «بعضی ها در کشور علنا دروغ می گویند». 

وی تصریح کرد: «200 میلیارد دلار مازاد هزینه‌های نفت در دولت نهم هدر رفت و فقط تورم ایجاد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین