کد خبر: ۸۳۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های مازندران فعال شد

رئیس پلیس راه مازندران، از فعال شدن دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات در جاده‌های ارتباطی این استان به پایتخت و نیز جاده‌های دورن شهری خبر داد.
دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های مازندران فعال شد
آفتاب‌‌نیوز :

"یدالله جهان تاب"عصریکشنبه درحاشیه بازدید از وضعیت ترافیکی جاده هراز که علیخانی معاون عمرانی استاندارمازندران نیز حضور داشت، گفت: درحال حاضربیشتر دوربین‌های کنترل سرعت و تخلفات حادثه ساز در جاده‌های هراز، کندوان و سوادکوه به طور کامل فعال سازی شده و تا حدود ۷۰ درصد از دوربین‌های دارای مشکل در مسیربین شهری مازندران از رامسر تا گلوگاه اکنون سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز را ثبت می‌کنند.

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: درحال حاضر سرعت غیرمجاز رانندگان درجاده‌های ارتباطی مازندران درصد تخلفات ثبت شده رانندگی درشروع مرحله نخست سفرهای نوروزی به این استان بوده است و پس از آن سبقت غیرمجاز و خستگی ناشی از خواب آلودگی در رده‌های بعدی وقوع تصادفات حادثه‌ساز در جاده‌های بین راهی مازندران بوده است.

سرهنگ جهان تاب اضافه کرد: صحبت کردن با تلفن همراه نیز همواره در ردیف‌های بالای تصادف‌های منجر به فوتی و جرحی در سطح استان گزارش شده است.

دو تصادف منجر به کشته در جاده‌های استان

وی همچنین به افزایش حدود ۱۱ تا ۱۲ درصدی حجم سفرهای نوروزی درمقایسه با دوره گذشته خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال مردم برای انجام سفرهای نوروزی، تعداد سفرها امسال درمقایسه با نوروزسال۱۴۰۱ تا حدود ۱۵ درصد افزایش یابد.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین از وقوع دو سانحه دلخراش رانندگی عصرشنبه درحوزه استحفاظی بابل و بهشهر خبر داد و گفت: دراین دوتصادف متاسفانه باعث کشته و مجروح شدن چند نفر شد.

جهان تاب درعین حال از رانندگان عبوری در جاده‌های مازندران خواست، با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتابزدگی رانندگی کنند تا سفری خوش برای خود وخانواده به همراه داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین