کد خبر: ۸۳۱۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

دستگیری عامل تیراندازی در دولت آباد شهر ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از اراذل اوباش محدوده دولت آباد خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ خشاب به همراه ۲ تیر جنگی کشف شد.
دستگیری عامل تیراندازی در دولت آباد شهر ری
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی یک فقره درگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده دولت آباد و مجروح کردن سه نفر از شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تخصصی متهم در یکی از شهرستان های استان البرز شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم عوامل عملیات آن پلیس به موقعیت اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ ابن علی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا اتهامات خود را نپذیرفت سرانجام با مستندات و ادله موجود و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۲ خشاب و ۲تیر جنگی در مخفیگاه وی به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت:پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به مراجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق دینام کولر های صنعتی کارگاه های محدوده حسن آباد فشافویه خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین