کد خبر: ۸۳۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

ماموران قلابی در بهشهر زمین‌گیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری ۲ مامور قلابی و سارق خودرو در شهرستان بهشهر خبرداد.
ماموران قلابی در بهشهر زمین‌گیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سید موسی حسینی با اعلام اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک خودروی پژوی سرقتی در شهرستان بهشهر با ۲ سرنشین مرد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت ، اظهار کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: این افراد که باعنوان مامور یکی از ارگان‌های نظامی اقدام به سرقت خودرو کرده بودند در بازجویی‌های به عمل آمده به زورگیری و سرقت خودرو از شهروندی در تهران اعتراف کردند.

وی از کشف ۶ عدد دستبند، یک قبضه تپانچه بادی، احکام ماموریتی قلابی، وجه نقد و تعدادی تجهیزات نظامی متعلق به متهمان در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

کشف ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌های استان در ایام نوروز

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌ها و یگان امداد استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

سید محسن جعفری، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌ها و یگان امداد استان با تلاش شبانه روزی و انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند از ابتدای طرح تاکنون موفق به کشف ۲۶کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۵۶۶ نفر توسط کوپ‌های سطح استان در ارتباط با قاچاق، حمل، نگهداری و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعداد ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۹۸ خرده فروش مواد مخدر و مابقی آن معتادان متجاهر بوده‌اند.

جعفری از دستگیری ۴۶۴ معتاد متجاهر در اجرای طرح‌های پاک سازی توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان طی این مدت در استان خبر داد و افزود: این افراد با هماهنگی مرجع قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان تاکید کرد: پلیس با تمام توان برای برقراری امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار خود دارد.

دستگیری سارق زورگیر در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق زورگیر با ۲ فقره سرقت در ساری خبر داد.

علی قیصری در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تهدید و زورگیری از ۲ نفر از عابران زن پیاده در سطح شهر ساری، مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، بلافاصله پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

قیصری، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به زورگیری و سرقت طلاجات و اموال همراه این دو شهروند اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

دستگیری عاملان آتش سوزی و تخریب اماکن عمومی در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۳ عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی، آتش سوزی عمدی و تخریب اماکن عمومی و خودروی آتش نشانی خبر داد.

عبدالله اکبری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در زیرگذر نوبنیاد شهر زیراب و حمله تعدادی افراد ناشناس به عوامل آتش‌نشانی و تخریب شیشه خودروی آتش‌نشانی که برای خاموش کردن آتش به محل اعزام شده بودند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات پلیسی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی، ۳ متهم اصلی پرونده و از عاملان آتش سوزی و حمله به آتش‌نشانان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، یادآور شد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین