کد خبر: ۸۳۲۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

پلیس نیویورک نگران واکنش هواداران ترامپ است

در پی اعلام جرم دادگاه در منهتن علیه دونالد ترامپ؛ پلیس ایالت نیویورک برای مواجهه با تظاهرات احتمالی حامیان ترامپ آماده می‌شود.
پلیس نیویورک نگران واکنش هواداران ترامپ است
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته دادگاهی در آمریکا برای نخستین بار در تاریخ علیه یک رئیس‌جمهور سابق این کشور اعلام جرم جنایی کرد. هنوز اتهامات دقیق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در این پرونده مشخص نیست، اما گفته می‌شود مسئله حق‌السکوتی است که او در کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ خود به دو بازیگر و مدل فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده است.

به گزارش سی‌بی‌اس، حال و هوای مقابل برج ترامپ پس از انتشار این خبر آرام به نظر می‌رسد، اما پلیس نیویورک در روزهای آتی با چالش دشواری برای تامین آرامش مواجه خواهد بود.

پلیس برای انتقال ترامپ به دادگاه و همچنین مقابله با تظاهرات احتمالی حامیان او، همکاری نزدیکی را با مقامات فدرال، دادگاه و سرویس‌های امنیتی آمریکای آغاز کرده است. پلیس نیویورک می‌گوید برای هرچه که اتفاق بیفتد آماده خواهد بود.

به محض انتشار خبر اعلام جرم علیه ترامپ، پلیس نیویورک تعداد نیروهای خود در مقابل برج ترامپ و همچنین دادگاه ناحیه‌ای در منهتن را افزایش داد.

خبر اعلام جرم علیه ترامپ در حالی منتشر شد که تسای اینگ ون، رئیس‌جمهوری تایوان به نیویورک سفر کرده و همین حالا هم تامین امنیت این شهر برای پلیس نیویورک دشوار است. علاوه بر این، ترامپ هفته گذشته هوادارانش را به برگزاری تظاهرات دعوت کرد و این، کار را برای پلیس دشوارتر کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ۳۵ هزار تن از نیروهای پلیس، از جمله ماموران لباس شخصی دستور گرفته‌اند تا امروز (جمعه) لباس فرم بر تن کرده و آماده اعزام باشند.

پلیس نیویورک همچنین برای پیشگیری از تجمع هواداران ترامپ، در فکر بستن خیابان‌هاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین