کد خبر: ۸۳۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۷
در نشست خبری روز پنجشنبه صورت گرفت:

واکنش احمدی‌نژاد به طرح دولت وحدت ملی

احمدی‌نژاد به سربازان اسرائیلی پیام داد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد، روز پنجشنبه در دهمین نشست خود با خبرنگاران داخلی و خارجی، به طرح دولت وحدت ملی واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، در این نشست خبری که با تأکید بر موضوع غزه و فلسطین برگزار شد، احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال یکی از خبرگزاری‌های حامی دولت، که پرسید: «در ماه‌های اخیر برخی جریانات سیاسی با هدف القای بحران در کشور مسائلی مانند وحدت ملی و دولت نجات ملی را مطرح می‌کنند؛ به نظر شما هدف آنها از طرح این مسائل چیست و آیا این گونه مسائل به نفع ملت است»؟

احمدی‌نژاد گفت: «هدف در جمله نخست مطرح شد».

احمدی‌نژاد افزود: «در کشور ما آزادی نزدیک به مطلق به ویژه در دولت نهم وجود دارد و برخی حتی آمارهای ساختگی و دروغ را با تیترهای بزرگ و مصاحبه‌های جنجالی منتشر می‌کنند و دولت نیز تحمل می‌کند».

احمدی‌نژاد گفت: «فکر می‌کنیم منافع این فضای آزادی که در کشور وجود دارد بیشتر از آن است که دولت به دستگاه قضایی برای برخورد قانونی با آنان شکایت کند».

احمدی‌نژاد افزود: «همه ارکان کشور با رای مردم انتخاب می‌شوند و آنانی که این گونه حرف‌ها را بیان می‌کنند نباید عجله کنند زیرا انتخابات نزدیک است و هر چه مردم انتخاب کنند همه باید به آن گردن نهند».

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ‌همه امور کشور به انتخاب مردم بستگی دارد گفت: «هر کس در فضای سیاسی شعاری را برای خود برمی‌گزیند که این مسائل هم خیلی در معادلات مردم تاثیر ندارد».

احمدی‌نژاد همچنین در بخشی از سخنان خود درباره غزه خطاب به آمریکا و انگلیس گفت: «این کشورها خیال نکنند یک مشت سگ وحشی را به جان ملت‌ها بیاندازند و بعد بگویند آتش بس شده و هر که رَوَد خانه خود».

وی افزود : «شنیده‌ام که این وحشی‌های بی فرهنگ از گلوله‌هایی استفاده می‌کنند که پس از اصابت به افراد همه رگ‌های داخل چشم و گوش را متلاشی می‌کند و نه فقط فرد را مجروح می‌کند بلکه گوش و چشم را برای همیشه از وی می‌گیرد».

احمدی‌نژاد خطاب به مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی گفت : «شما از هر دین، مذهب و نژادی که هستید زمان آن رسیده است که از حاکمان صهیونیستی بپرسید چرا باید با مردم در غزه و لبنان و انسان‌ها که بهترین مخلوق خدا هستند این گونه رفتار شود و کودکان بی‌گناه را این گونه قتل عام کنند».

احمدی‌نژاد همچنین خطاب به ساکنان یهودی، مسیحی و مسلمان سرزمین‌های اشغالی گفت: «اگر بویی از انسانیت باقی مانده است به خیابان‌ها بریزید و فریاد اعتراض خود را به این وحشی‌گری‌ها به جهانیان اعلام کنید». 

پیام احمدی‌نژاد به سربازان اسرائیلی
احمدی‌نژاد خطاب به سربازان تحت فرمان صهیونیست‌ها افزود: «اطلاع دارم که در میان شما ناراضیانی وجود دارد و اطلاع دارم که شما با فرماندهانتان درباره اقداماتشان درگیری دارید و از این وضع خسته شده‌اید که چرا و به چه دلیل باید مردم بی دفاع را بکشید».

وی اضافه کرد: «شما نیز اعتراض و از دستورهای فرماندهان خود برای کشتار مردم بی دفاع غزه سرپیچی کنید». 

دیپلماسی ما ضعیف نیست
احمدی‌نژاد با رد ضعف وزارت امور خارجه در پیشبرد دیپلماسی کشور درباره غزه، گفت: «من چنین برداشتی ندارم؛ دیپلماسی امروز کشور درباره غزه، کاری هماهنگ است و دولت با همه توان کار می‌کند».

احمدی‌نژاد گفت: «مجلس و بخش‌های مردمی ‌نیز با همه توان خود در صحنه هستند اما حادثه، پیچیده و مهم است».

وی افزود: «عرصه دیپلماسی در این موضوع گسترده و پیچیده است و در برخی جاها به سرعت و درجاهایی میلیمتری جلو می‌رویم».


در عین حال احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا ما بعد از 20 روز جنایت رژیم صهیونیستی هنوزشاهد برگزاری نشست سران کشورهای اسلامی‌برای حل و فصل مسأله غزه نیستیم؟ علت این مسأله را دخالت انگلیس و آمریکا دانست.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: «این رژیم برای ایجاد فرصت به این دولت‌ها، به منظور ایجاد تفرقه و فاصله میان کشورهای منطقه به وجود آمده است».

احمدی‌نژاد گفت: «اکنون نیز این دولت‌ها با ایجاد فشار در حال کارشکنی هستند و اجازه نمی‌دهند که کنفرانس اسلامی‌ برپا شود».

احمدی‌نژاد افزود: «البته ما پیگیری‌های فراوانی کرده ایم و امروز نیز رئیس دوره‌ای کنفرانس اسلامی ‌به تهران سفر می‌کند و امیدواریم که تلاش‌ها به نتیجه برسد».

احمدی‌نژاد گفت: «اگر نشستی برپا شود باید به نتیجه مناسبی منتهی شود زیرا اصل کنفرانس اسلامی ‌برای حمایت از مردم فلسطین ایجاد شده است». 

آمارهای اقتصادی رئیس‌جمهور
خبرنگار دیگری نیز با طرح سوالی اقتصادی از احمدی‌نژاد پرسید : «با توجه به مشکلات سرمایه داران و ایجاد یاس و ناامیدی میان آنها از اینگونه مشکلات و بحران‌های اقتصادی جهانی، دولت چه راهکاری را برای پویایی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان اندیشیده است»؟

احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: «خوشبختانه امروز بخش تولید کشور بانشاط و پویا در حال حرکت و حجم سرمایه گذاری‌ها روز افزون است».

آقای احمدی‌نژاد افزود: «رشد سرمایه گذاری‌ها در سال گذشته 7.6 درصد، سال قبل از آن 6.8 درصد و سال هشتاد و چها، 5.8 درصد بوده است».

احمدی‌نژاد گفت: «روند رشد روزافزون سرمایه گذاری در ایران صعودی است».

احمدی‌نژاد با اشاره به اتفاقاتی که در اقتصاد جهان رخ داده است افزود: «خوشبختانه این اتفاقات تاثیر در خور توجهی بر سرمایه گذاری در داخل کشور ندارد و فرصت‌های خیلی خوبی را دراختیار ملت و اقتصاد کشور قرار داده است».

احمدی‌نژاد افزود: «اقتصاد سرمایه داری در جهان به بن بست رسیده و از آنجایی که اقتصاد ایران درون زا و خود اتکاست و تاثیرپذیری آن از تحولات اقتصادی جهان، حداقل است به این علت آسیب قابل توجهی را نداریم».

احمدی‌نژاد گفت: «خوشبختانه سیاست‌های اصل 44 به قانون تبدیل شده و به سرعت در حال اجراست و لایحه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نیز در مجلس شورای اسلامی ‌در حال رسیدگی است».

احمدی‌نژاد افزود: «فضای اقتصادی ایران با نشاط است و تقاضا برای سرمایه‌گذاری و موافقت اصولی روزافزون است و حتی روند پروانه‌های بهره‌برداری صادرشده نیز روندی صعودی دارد».

احمدی‌نژاد گفت: «در بخش اقتصاد همواره موانع و مشکلات وجود داشته و امری طبیعی است و بخش مهمی ‌از مشغله مدیران و مسئولان نیز رفع این موانع است اما خوشبختانه بخش خصوصی به سرعت جایگاه خود را پیدا و عرصه‌های جدیدی را تجربه می‌کند و ما از این جهت مشکلی نداریم».

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤالی درباره پرداخت نقدی یارانه‌ها و اعتراض برخی نمایندگان مجلس به این طرح گفت: «خوشبختانه فضای خوبی در مجلس و دولت و همکاری‌های این دو قوه در این زمینه وجود دارد».

احمدی‌نژاد افزود: «دولت همه توان کارشناسی کشور را برای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها به کار گرفت، مجلس نیز با توان خوبی در حال رسیدگی به این لایحه است».

احمدی‌نژاد گفت: «از این بابت نگرانی وجود ندارد، وظیفه دولت تهیه لایحه و وظیفه مجلس رسیدگی به آن است».

وی افزود: «هدفمندکردن یارانه‌ها کاری بزرگ است که به نشاط و اصلاحات اقتصادی کمک می‌کند».

احمدی‌نژاد گفت: «هدفمندکردن یارانه‌ها برنامه ای است که چهار دولت به دنبالش بودند و تلاش کردند و حتی قوانینی در این زمینه تصویب شده است».

احمدی‌نژاد اضافه کرد: «این دولت با وقت کارشناسی که گذاشت شرایط را برای اجرای این برنامه فراهم کرد».

احمدی‌نژاد گفت: «نمایندگان و همه متخصصان حق اظهار نظر دارند و این نشان دهنده نشاط سیاسی در کشور است و کسی هم از آن گلایه نمی‌کند».

احمدی‌نژاد گفت: «از همه صاحب‌نظران می‌خواهم که درباره طرح تحول اقتصادی اظهار نظر کنند چون ما می‌خواهیم قانونی کامل داشته باشیم».

وی افزود: «هر قانونی که در مجلس تصویب شود آن را اجرا می‌کنیم».

احمدی‌نژاد تصریح کرد: «دولت برای پرداخت نقدی یارانه‌ها استدلال‌های قوی دارد اما این مسأله نباید به چالش تبدیل شود».

احمدی‌نژاد اضافه کرد: «باید دید چه قانون و برنامه ای به مصلحت کشور است، آن را اجرا کرد». 

خبرنگار دیگری پرسید: «آیا سهمیه بندی بنزین که قرار بود تا پایان سال 87 اعمال شود، در سال دیگر نیز اجرا می‌شود؟ همچنین آیا هدف دولت مبنی بر کوچک سازی تحقق یافته است»؟

احمدی‌نژاد گفت : «کوچک سازی دولت به کاهش مسئولیت‌ها و وظایف دولت برمی‌گردد، در همان قوانینی که دولت به کوچک سازی موظف شده، در همان قوانین نیز مسئولیت‌ها و وظایف دولت افزایش پیدا کرده و این به معنی گسترش دولت است».

احمدی‌نژاد گفت: «با این حال دولت تا به امروز شش درصد از حجم خود را کاهش داده است و در بخش اقتصادی تقریباً همه نهادهای اقتصادی وابسته به دولت که در قانون سیاست‌های اصل 44 مجاز به واگذاری آنها هستیم، همه در صف واگذاری هستند».

وی افزود : «این شش درصد مربوط به کارمندان رسمی ‌دولت است و در بخش اقتصادی این کاهش به بیش از شصت درصد می‌رسد که کارکنان و وابستگی‌ها از دولت در حال انقطاع است».

احمدی‌نژاد در ادامه گفت : «این شصت درصد به این معنا نیست که سهم دولت به طور کلی فروخته شده بلکه این درصدها در موارد مختلف متفاوت بوده است اما دیگر کارمندان، کارمند دولت محسوب نمی‌شوند».

احمدی‌نژاد درخصوص سهمیه بندی بنزین افزود: «اگر هدفمند کردن یارانه‌ها آن طوری که دولت طراحی کرده است به تصویب مجلس برسد، طبیعی است که سهمیه بندی بنزین هم مفهومی‌ نخواهد داشت».

احمدی‌نژاد گفت: «اما اینکه دقیقاً از چه زمانی این طرح اجرا خواهد شد، اجازه بدهید این لایحه تصویب و مشخص شود چه مقدماتی لازم است؛ ممکن است آن مقداری که ما پیش بینی کرده‌ایم بیشتر یا کمتر شود».

وی افزود: «در این خصوص در آینده‌ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد».

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار رادیو ایران که درباره کاهش قیمت کالاهای مصرفی و مسکن سوال کرد گفت: «همه تلاش‌ها این است که روند نزولی قیمت‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه یابد».

احمدی‌نژاد تصریح کرد: «سیاست دولت هم در بودجه 88 و هم در تصمیم گیری‌ها، کاهش قیمت‌ها است».

وی افزود: «جهش قیمت‌ها متاثر از برخی مسائل داخلی و خارجی بود اما با اقدام دولت و همراهی مردم این جهش سنگین مهار شد».

آقای احمدی‌نژاد ابراز امیدواری کرد کاهش قیمت‌ها تا رسیدن به یک نقطه تعادل که نه تولید آسیب ببیند و نه مردم، ادامه یابد».

احمدی‌نژاد تصریح کرد: «دولت تلاش کرده است تحولات بیرونی تاثیری بر اقتصاد نگذارد».

آقای احمدی‌نژاد ادامه داد: «سیاست‌های اقتصادی دولت در این زمینه موفق بوده و اجازه نداده رکودی که دنیا را فراگرفته است در کشور به وجود بیاید».

احمدی‌نژاد گفت: «البته در برخی بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد که در طرح تحول اقتصادی به آن پرداخته شده اما در مجموع روند حرکت اقتصادی کشور خوب است».


دولت آمریکا چه کاره است؟
احمدی‌نژاد در ادامه مصاحبه خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار شبکه تلویزیون I.T.N انگلیس درباره تغییرات در دولت آمریکا با روی کار آمدن اوباما تصریح کرد : «دنیا در آستانه تحولات است و من قبلاً هم گفته‌ام هر دولتی که در آمریکا سر کار بیاید حداقل دو تغییر را باید در رفتارش ایجاد کند».

وی گفت: «تغییر اول درباره حوزه دخالت آمریکا است بدین معنی که یک دولتی به خودش حق می‌دهد در همه جای دنیا و در همه امور عالم دخالت کند».

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کسی این حق را به دولت آمریکا نداده است افزود: «اتفاقاً ریشه همه جنگ‌ها، درگیری‌ها، نابسامانی‌ها و تبعیض‌ها، دخالت‌های بی‌جای دولت آمریکا در نقاط مختلف دنیا است».

احمدی‌نژاد با لحنی سئوالی گفت: «دولت آمریکا چه کاره است که در همه جای دنیا دخالت می‌کند»؟
احمدی‌نژاد تصریح کرد : «دولت آمریکا باید دایره دخالت‌های خود را به مرزهایش محدود کند و خدمتگزار مردم خودش باشد».

وی افزود: «به او چه ربطی دارد که در آفریقا و در آسیا چه می‌گذرد».

احمدی‌نژاد گفت : «دومین تغییر باید در رویکرد این دولت در قبال ایران صورت گیرد».

وی با بیان اینکه آمریکاییها به ملت ما ظلم کردند افزود: «از کودتای سال 32 تا امروز دولت‌های متوالی آمریکا همه در مقابل ملت ایران ایستادند».

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم نظری را به آنها تحمیل کنیم و انتخاب با خودشان است، گفت : «اما اگر می‌خواهند شرایط خودشان را در جهان تغییر دهند باید این رویکرد را تغییر دهند». 

محتوای نامه به پادشاه عربستان
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره نامه خود به پادشاه عربستان گفت: «من در این نامه از پادشاه عربستان خواستم مواضع صریح خود را به گونه‌ای که امید دشمنان اسلام به یاس تبدیل شود اعلام کند».

احمدی‌نژاد گفت: «رفتارهای چندگانه، منافقانه و تفرقه افکنانه روش و شیوه استعمار نو و کهنه است». 

استفاده از سلاح نفت در دستور کار ما نیست
خبرنگار خبرگزاری رویترز نیز از احمدی‌نژاد پرسید: «یکی از مسئولان گفته که ممکن است از سلاح نفت برای پایان دادن به تنش در غزه استفاده شود؛ نظر شما درباره استفاده کشورهای اسلامی‌ و عربی از این سلاح چیست»؟ 


احمدی‌نژاد گفت: «به نظر من اگر کشورهای عربی همراهی کنند پیشنهاد خوبی است زیرا نمی‌شود ملت‌ها نفت را ارائه کنند و به گلوله و موشک و بمب برای ریختن بر سر مردم غزه تبدیل شود زیرا این معادله ای ناعادلانه است».

آقای احمدی‌نژاد افزود: «چنین طرحی در دستور کار ما نیست».

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار رادیو ایران درباره سازوکارهای موجود در نهادهای بین‌المللی برای محاکمه جنایات سردمداران رژیم صهیونیستی گفت: «با طراحی قوه قضاییه لایحه ای به مجلس رفته است که در صورت تصویب، دادگاه‌های ما هم مجاز می‌شوند به جنایات بین‌المللی رسیدگی کنند».

احمدی‌نژاد افزود: «صدها کانون مردمی‌ مثل مردم ما دست اندرکار تشکیل این دادگاه‌ها هستند».

با مصر مشکلی نداریم
خبرنگار آسوشیتدپرس از احمدی‌نژاد درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان و اینکه غرب کمتر این موضوع را پیگیری می‌کند و عقب نشینی کرده است سوال کرد. 

احمدی‌نژاد گفت: «من این واژه‌های عقب نشینی و پیشرفت را نمی‌پسندم؛ زمانی در برابر حق قطعی ملت ایران موضع گیری شد حال اگر حق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و بفهمند که براساس اطلاعات نادرست موضع گیری کرده‌اند اسمش عقب نشینی نیست».

وی افزود: «موضوع هسته ای موضوعی کهنه است و ظرفیت ندارد که عده‌ای به بهانه آن بخواهند شرایط جهان را تغییر دهند».

آقای احمدی‌نژاد اضافه کرد: «اگر کسانی بخواهند اشتباهات گذشته را تکرار کنند دستاوردی برای آنها وجود ندارد؛ کشور ما زیر نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی‌است و طبق معاهدات آن حقوق قانونی و تعهداتی دارد».

احمدی‌نژاد گفت: «ما بیشتر از حق خودمان نمی‌خواهیم، جهت گیری ما هم کاملاً مشخص است، نظارت‌های آژانس هم انجام می‌شود».

آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار عرب نیوز مبنی بر اینکه محور مشکلات میان ایران و مصر چیست گفت: «ما مشکل نداریم و بیشترین مشکلات را میان دو کشور بیگانگان ایجاد می‌کنند که امیدواریم این مشکلات برطرف شود». 

حسن نظام این است که پیچیده است
احمدی‌نژاد در پاسخ به سئوال فایننشیال تایمز درباره پیچیده بودن نظام جمهوری اسلامی‌ایران گفت : «اینکه نظام سیاسی جمهوری اسلامی‌ایران پیچیده است، خوب است برای اینکه اگر پیچیده نبود در این سی سال، صد دفعه می‌توانستند ضربه بزنند».

وی افزود : «اتفاقاً حسن نظام این است که پیچیده است».

احمدی‌نژاد گفت : «البته این از دید کسانی است که می‌خواهند به این نظام آسیب بزنند اما برای کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، مسئولند و تصمیم می‌گیرند یکی از روان‌ترین، شفاف ترین و دقیق‌ترین نظام سیاسی، نظام جمهوری اسلامی ‌ایران است».

وی تاکید کرد: «در نظام جمهوری اسلامی‌ایران، رهبری طبق قانون اساسی و فرهنگ اعتقادات ایران در بالاترین جایگاه قرار دارند».

احمدی‌نژاد گفت : «دولت جایگاه خود را دارد و رئیس قوه مجریه است و حدود وظایف و فعالیت‌های سه قوه معلوم است که براساس نظم بسیار دقیق و به زعم شما (خبرنگار فایننشال تایمز) پیچیده، وظایف خود را انجام می‌دهند».

احمدی‌نژاد تاکید کرد: «در این طرف مشکلی وجود ندارد و آنهایی هم که مشکل دارند باید راه حلی برای خودشان پیدا کنند».

آقای احمدی‌نژاد در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فرانسه درباره برنامه دولت برای تحریم کالاهای صهیونیستی گفت : «دولت کلیات لایحه‌ای را تصویب کرده است که اجازه می‌دهد شرکت‌ها و بنگاههای اقتصادی را که در سرزمین‌های اشغالی سرمایه‌گذاری و یا کمک مالی به این رژیم می‌کنند، مجازات کند».

احمدی‌نژاد افزود: «جزئیات لایحه در دست طراحی است و به محض این‌که نهایی شد در اختیار افکار عمومی ‌و مجلس شورای اسلامی ‌قرار داده می‌شود».

آقای احمدی‌نژاد گفت : «با فضایی که در مجلس شورای اسلامی‌است این لایحه به سرعت، اصلاح، تکمیل و تصویب خواهد شد».

احمدی‌نژاد افزود: «راهکارهایی برای شناسایی این قبیل شرکت‌ها وجود دارد و در لایحه دیده می‌شود».

وی گفت: «شناسایی شرکت‌هایی که به نفع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی سرمایه گذاری یا از این رژیم حمایت می‌کنند و تراز مالی خودشان سالانه رقم‌هایی را به این رژیم اختصاص می‌دهند، کار سختی نیست».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۷
0
0
متاسفانه پس از روی کار آمدن دولت نهم، وزارت امورخارجه کارایی خود را از داست داده است و تمامی کارها توسط افراد ناآشنا با دیپلماسی انجام می گیرد که نمونه بارزش سفر شکست خورده آقای رحیمی معاون حقوقی رییس جمهور به مراکش است. آیا نامه احمدی نژاد به پادشاه عربستان مودبانه و دیپلماتیک است؟ شما بفرمایید در حال حاضر با چند کشور مطرح دنیا روابط دوستانه داریم؟ ما مدعی هستیم که اسراییل و آمریکا دشمن شماره یک ما هستند فرانسه چطور؟ آلمان، انگلیس و ایتالیا چی؟ نمی شود تمام کشورها بد باشند و ما خوب. باید منطقی فکر کرد و به گونه ای حساب شده با جهان خارج ارتباط برقرار کنیم. در حال حاضر دنیا به دهکده ای تبدیل شده که هر کنش و و اکنش ما از مرزها خارج می شود و مورد توجه جهانیان خواهد بود یعنی همان شعر قدیمی ما " مگو ناخوش که پاسخ ناخوش آید به کوه آواز خوش ده تا خوش آید" نمی شود به همه دنیا ناسزا گفت آنگاه منتظر حلوا حلوا از بیرون به گوشمان برسد.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۷
0
0
آقاي احمدي نژاد گفته اند كه سربازان اسراييلي از گلوله هايي استفاده ميكنند كه افراد را كور و كر ميكند لطفا عكس چند نفر از افرادي كه از اين گلوله ها خورده اند را بر روي سايتتان بگذاريد يا خودشان براي روشن شدن افكار عمومي لطف كنند چند تا از اين عكسها را بر روي سايتشان بگذارند
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۷
0
0
به اين جمله آقاي احمدي نژاد دقت كنيد: «در کشور ما آزادی نزدیک به مطلق به ویژه در دولت نهم وجود دارد و برخی حتی آمارهای ساختگی و دروغ را با تیترهای بزرگ و مصاحبه‌های جنجالی منتشر می‌کنند و دولت نیز تحمل می‌کند». لطفا؛ يك نفر كلمه مطلق را معني كند تا ما هم متوجه مفهوم اين جمله آقاي احمدي بشويم. منظور ايشان احتمالا؛ وجود آزادي مطلق در مطبوعات؛ آزادي مطلق[...] و هزاران آزادي مطلق ديگري است كه متاسفانه كشورهاي غربي [...]فاقد چنين آزاديهايي هستند. انشاالله پس از پيروزي بر اين كشورها اين آزاديها را به آنجا صادر ميكنيم تا مردم آن كشورها نيز چند صباحي از اين آزاديها بهره مند شوند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
0
0
احمدی نژاد خیلی به خودش مطمئن است . امیدوارم که مردم برای دور بعدی شخص شایسته ای را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند .
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
0
0
خوشبختانه امروز بخش تولید کشور بانشاط و پویا در حال حرکت و حجم سرمایه گذاری‌ها روز افزون است !!!
الله اكبر !!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین