کد خبر: ۸۳۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

برتری پرسپولیس برابر مس‌رفسنجان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
برتری پرسپولیس برابر مس‌رفسنجان در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

مس رفسنجان و پرسپولیس تهران امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

مس رفسنجان صفر - پرسپولیس تهران یک

گل‌ها: گولسیانی در دقیقه ۳۰ برای پرسپولیس

کارت زرد: مهدی عبدی و میلاد سرلک از پرسپولیس و حامد لک و مهرداد رضایی از مس رفسنجان

کارت قرمز: رامتین سلیمان‌زاده در دقیقه ۲۴ از مس رفسنجان

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، ایمان سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، محمد مهدی محبی، (۳۴ شاهین توکلی)، فراز امامعلی و لوسیانو پرییرا

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد عمری و مهدی عبدی.

دقایق حساس بازی:

دقیقه یک، روی یک پاس خوب مهدی عبدی صاحب توپ شد اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد و به اوت رفت.

دقیقه ۲۵، روی یک پاس در عمق، مهدی عبدی می‌توانست درون محوطه جریمه مس با حامد لک تک به تک شود که با دخالت رامتین سلیمان‌زاده نقش بر زمین شد و داور بعد از اعلام پنالتی برای پرسپولیس، مدافع مس را از زمین مسابقه اخراج کرد. در ادامه گولسانی با استفاده از این فرصت در دقیقه ۳۰ دروازه مس رفسنان را باز کرد.

دقیقه ۳۲، محمد عمری از پشت محوطه جریمه مس پا به توپ شد و در ادامه با یک شوت پای راست دروازه مس را هدف قرار داد اما توپ او به اوت رفت.

دقیقه ۴۳، روی یک ارسال و پاس با ضربه سر، شیمبا درون محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید و دروازه پرسپولیس را باز کرد اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین