کد خبر: ۸۳۲۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

انتقاد مدافع استقلال از فتح‌الله‌زاده: ما نسل سوخته هستیم

بازیکن استقلال با گلایه از وضعیت این باشگاه می‌گوید که بازیکنان استقلال نسل سوخته شدند.
انتقاد مدافع استقلال از فتح‌الله‌زاده: ما نسل سوخته هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسین مرادمند، مدافع استقلال پس از پیروزی دو بر صفر استقلال‌ تهران مقابل‌ ذوب آهن در جمع خبرنگاران در خصوص بدهی استقلال‌ گفت: یک نسل استقلال‌ سوخت. اکنون باید استقلال در آسیا بازی کند اما نمی‌تواند در این رقابت‌ها حضور پیدا داشته باشد. جواب این نسل سوخته را چه کسی خواهد داد؟ الان ما باید یقه مدیرعامل فعلی یا گذشته را بگیریم؟ اگر برای تیم دیگری این اتفاقات رخ می‌داد موضوع ملی می‌شد و از مقامات‌ بالا موضوع را حل می‌کردند و هیچ کس چیزی متوجه‌ نمی‌شد.

اکنون یقه چه کسی را بگیریم؟

او ادامه داد: تا روز آخر که امشب است اگر می‌خواستند کاری کنند انجام‌ می‌دادند. بیایید اصل موضوع را درست کنید. اکنون یقه چه کسی را بگیریم؟ بازیکنان از مدیریت فعلی تیم ناراحت هستند. تاکنون درصد قابل توجهی از استقلال گرفته‌ام اما بقیه بازیکنان درصدهای کمتر یا حتی بیشتری گرفتند. چه کسی می‌خواهد جواب این بازیکنان را بدهد؟ اگر من بودم حداقل پول توجیبی و عیدی را به بازیکنان می‌دادم. خانواده‌ها به دست این بچه‌ها نگاه می‌کنند.

مگر نمی‌دانستید وضعیت استقلال چطور است؟

مردادمند گفت: اصلا پولی نیست و به بقیه بچه‌ها چیزی نداده‌اند. ۴ ماه است که بازیکنان استقلال پولی نگرفتند. این‌که گفته‌ می‌شود مدیرعامل قبلی قرارداد بالا بسته‌ درست نیست. نباید مدیر جدید مدیر قبلی را زیر سوال ببرد. بیایید کار را درست کنید. مگر نمی‌دانستید که وضعیت استقلال چطور است و به باشگاه آمدید؟ خب نمی‌آمدید تا محبوبیت خودتان هم خراب نمی‌شد. آقای فتح‌الله‌زاده شما به عنوان مدیرعامل، محبوب این هواداران بودید. من امشب ناراحت شدم که هواداران به شما توهین می‌کردند. چرا مدیرعاملی را قبول کردید و محبوبیت خود را زیر سوال بردید؟ با این شعارهایی که هواداران دادند من ناراحت شدم. به من بر خورد چرا که دلم برای استقلال می‌سوزد. همه ناراحت بودند با این که تیم ما برنده دیدار بود. چرا باید یک نسل استقلال به سوزد و چه کسی پاسخگو است؟ از سازمان خصوصی سازی در مورد تیم ما صحبت می‌شود. یکی به عنوان مرجع ارشد توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است؟

او ادامه‌ داد: بیایید برای مردم و من بازیکن توضیح دهید. هر شخصی که می‌آید مشکل را تقصیر دیگری می‌اندازد و این درست نیست. می‌خواهید جواب مردم را چه بدهید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین