کد خبر: ۸۳۲۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
تشدید برخورد با عدم رعایت حجاب رسمی

درگیری بر سر حجاب در "ورزنه" اصفهان/ دادگستری: ۵ نفر بازداشت شدند

رییس کل دادگستری اصفهان گفت: با دستور ویژه قضایی و اقدامات فراجا، پنج نفر از عاملان ضرب و شتم آمران به معروف در شهرستان ورزنه در شرق اصفهان دستگیر شدند.
درگیری بر سر حجاب در
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزراش روابط عمومی دادگستری کل اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، در این خصوص اظهار کرد: در یکی از مراکز گردشگری شهرستان ورزنه آمران به معروف در چهارچوب قانون و با هماهنگی قبلی در حال انجام وظیفه قانونی بودند که برخی از افرادفعال در مرکز گردشگری برای آمران به معروف ایجاد مزاحمت کرده و از انجام ماموریت آن‌ها جلوگیری کردند. بعد از اینکه آمران به معروف محل را ترک می‌کردند، افراد فعال در مرکز گردشگری اقدام به تعقیب آن‌ها کرده و درسطح شهر اقدام به ضرب و شتم آمرین به معروف می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور برای دستگیری عاملضرب و شتم آمران به معروف صادر شد. با دستور ویژه قضایی و اقدامات فراجا، پنج نفر از عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه دستگیرشدند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه پرونده این افراد به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد، گفت: فعالیت امرین به معروف با نظارت ستاد امر به معروف استان در چهارچوب قانونی، مورد تایید دادگستری استان است وهرگونه ممانعت از انجام وظیفه قانونی آمرین به معروف، طبق قانون و در شعب رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت آمرین به معروف قانونی است.

ورزنه در ۱۰۵ کیلومتری مرکز شهر اصفهان با ۳۰۸ هکتار وسعت و ۱۴ هزار نفر جمعیت و برخورداری از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و جغرافیای کویری بی نظیری مانند کوه آتشفشان، تالاب، رودخانه و بنا‌های تاریخی گنجینه‌ای محسوب می‌شود.

در روزهای اخیر گزارش ها در خصوص درگیری بر سر حجاب در ایران افزایش یافته است. اخیر نیز حمله یک آمر معروف با ماست به مادر و دختری در مشهد انتقادهایی را در پی داشته است با این حال خبری مبنی بر بازداشت این فرد منتشر نشده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین