کد خبر: ۸۳۲۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

یک کشته و ۳۳ مصدوم در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۳۳ تن در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
یک کشته و ۳۳ مصدوم در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی اظهار کرد: در پی تصادف دو خودرو که ساعت ۱۲:۰۷ روز گذشته (۱۱ فروردین‌ماه) در محور ایذه- دهدز رخ داد، دو مرد ۲۸ و ۴۸ ساله، دو دختر بچه سه و ۹ ساله، سه زن ۲۳، ۲۵ و ۴۰ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان ایذه انتقال یافتند.

شرهانی عنوان کرد: در پی انحراف یک خودروی چری نیز که ساعت ۱۳:۲۲ روز گذشته در محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه یک دختر بچه شش ساله، یک زن ۴۱ ساله، یک پسر ۱۶ ساله و دو مرد ۲۱ و ۵۱ ساله بودند که توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان هندیجان انتقال یافتند.

وی افزود: در حادثه برخورد سه خودروی سمند، نیسان‌ و پژو پارس نیز که ساعت ۱۲:۴۰ در محور باغملک - هفتکل رخ داد هشت نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهید طباطبایی انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: در پی برخورد سه دستگاه خودروی پژو پارس، ۴۰۵ و ۲۰۶ نیز که ساعت ۱۹:۲۱ روز گذشته در مسجد سلیمان رخ داد، پنج مرد و یک زن مصدوم شدند که توسط تکنسین های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت که ساعت ۲۱:۳۶ روز گذشته در منطقه مجدیه ماهشهر رخ داد یک پسر ۱۸ ساله مصدوم و یک پسر ۱۸ ساله کشته شد.

وی افزود: در حادثه برخورد چند خودرو نیز که بامداد امروز در منطقه اشکفت مسجدسلیمان رخ داد، یک پسر بچه سه ساله، یک دختر بچه چهار ساله، دو دختر ۱۴ و ۱۸ ساله و دو زن ۲۸ و ۳۴ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین