کد خبر: ۸۳۲۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

زلزله پارسیان بدون خسارت/اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، کانون این زمین لرزه به بزرگی پنج ریشتر در عمق یازده کیلومتری زمین و در فاصله سه کیلومتری شهر پارسیان بود.
زلزله پارسیان بدون خسارت/اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد حسن زاده، با بیان اینکه این زمین لرزه که ساعت ۱۹:۲۷ رخ داد، خسارتی نداشته است، اظهار کرد: این زمین لرزه تا کنون خسارتی نداشته و تیم‌های امداد و نجات و ستاد بحران این شهرستان در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی بیان کرد: شهرستان پارسیان با پنجاه هزار نفر جمعیت در غرب هرمزگان واقع شده است و مرکز این شهرستان چهارصد کیلومتر از بندرعباس فاصله دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: به دنبال وقوع زلزله ۵ ریشتری در شهرستان پارسیان بلافاصله تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

سلحشور اظهار کرد:به دنبال وقوع زمین‌لرزه ای به قدرت ۵ ریشتری در شهرستان پارسیان تیم های ارزیاب به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند و ارتباط تلفنی با روسای خانه های هلال،بخشداران و دهیاران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از نخستین لحظه پس از وقوع زمین لرزه نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر به حالت آماده باش درآمده اند، افزود:طبق بررسی های میدانی و گزارشات دریافتی از مناطق متاثر از زلزله تاکنون گزارشی از خسارت دریافت نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین