کد خبر: ۸۳۲۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

غرق شدن کودک ۱۰ ساله تهرانی در رودخانه هراز

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از اعزام ۳ تیم امدادی جهت نجات کودک غرق شده در رودخانه هراز خبر داد.
غرق شدن کودک ۱۰ ساله تهرانی در رودخانه هراز
آفتاب‌‌نیوز :

جمشید نیک زاد افزود:‌ در پی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۱۵ با مرکز ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر اعلام غرق شدن کودک ۱۰ ساله تهرانی به نام (م. ن)، بلافاصله تیم‌های امدادی پایگاه‌های امداد جاده‌ای کهرود، گزنک و رینه جمعیت هلال احمر شهرستان آمل به منطقه اعلام شده اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به اینکه این خانواده تهرانی حاشیه رودخانه هراز حوالی پل پنجاب را برای استراحت کوتاه انتخاب کرده بودند؛ افزود: متاسفانه دختربچه ۱۰ ساله این خانواده به داخل رودخانه سقوط کرده و بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه ۳ تیم امدادی به همراه ۳ دستگاه خودروی امدادی منطقه اعزام شدند و عملیات جستجو آغاز شد.

نیک زاد در همین زمینه ادامه داد: عملیات جستجوی کودک غرق شده از منطقه اعلام شده در محور هراز مورد رصد قرار گرفت؛ ولی تا این لحظه اثری از کودک مغروق پیدا نشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به اینکه عملیات تاکنون ادامه داشت؛ گفت: به دلیل تاریک شدن هوا و نبود دید کافی، عملیات جستجو متوقف شده تا مجددا از صبح فردا و با روشن شدن هوا، ادامه یابد.

نیک زاد در ادامه خطاب به مسافرینی که محور هراز را جهت تردد انتخاب می‌کنند؛ بیان کرد: چنانچه حاشیه رودخانه را جهت اقامت کوتاه مدت انتخاب می‌کنند از نزدیک شدن کودکان خود به محوطه رودخانه خروشان هراز جلوگیری کرده و مراقبت‌های لازم را برای فرزندان خود انجام دهند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در پایان از اهالی بومی منطقه و مسافرانی که در حاشیه رودخانه هستند در خواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین