کد خبر: ۸۳۲۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و هراز/ روند افزایشی تصادفات جاده‌ای در روز‌های ابتدایی تعطیلات

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با ارائه گزارشی از یک طرفه شدن شمال به جنوب جاده چالوس و ترافیک نیمه سنگین در این محدوده و همچنین ترافیک نیمه سنگین در محدوده جاده هراز گفت: میزان تصادفات در اوایل تعطیلات افزایشی بود، اما در روز‌های اخیر این روند کاهشی شده است.
ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و هراز/ روند افزایشی تصادفات جاده‌ای در روز‌های ابتدایی تعطیلات
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت راه‌ها و جاده‌ها اظهار کرد: پیش‌بینی شده است که جاده چالوس از مسیر شمال به جنوب به سمت تهران یک طرفه و مسیر جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی محدودیت تردد اجرا شود. جاده هراز نیز در محدوده بایجان و گردنک تراکم نیمه‌سنگینی به چشم می‌خورد. در جاده چالوس نیز کماکان در محدوده سیاه بیشه سنگینی بار وجود دارد و در آزادراه قزوین - رشت نیز در محدوده رودبار و جاده قدیم رشت به قزوین درمحدوده پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم سنگینی بار ترافیک وجود دارد.

وی ادامه داد: در محدوده‌های شهری نیز طرح‌های ویژه ترافیکی برای روز طبیعت در نظر گرفته شده است. بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت کامل تحت پوشش نیروهای پلیس راهور قرار گرفته است. عزیزانی که امروز قصد عزیمت به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دارند حتما به توصیه‌های پلیس توجه کنند. توقف در کناره بزرگراه‌ها که موجب تصادفات و بروز حادثه و خطرآفرینی می‌شود ممنوع است. مسیرهای ویژه تردد در بوستان‌ها در نظر گرفته شده است که حتما از این محدوده استفاده کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین درباره وضعیت حوادث جاده‌ای اظهار کرد: باتوجه به این که روز آخر تعطیلات است عزیزانی که در سفر هستند حتما تا رسیدن به مقصد به صورت کامل احتیاط و رعایت مقررات را در دستور کار قرار دهند که امروز نیز روز بدون حادثه‌ای باشد تا به سلامت به مقصد خود برسند.

وی درباره میزان حوادث جاده‌ای گفت: فعلا در حال به روز رسانی میزان تصادفات جاده‌ای از روز گذشته تاکنون هستیم اما شواهد نشان می‌دهد که در روزهای ابتدایی تعطیلات روند تصادفات نگران‌کننده و افزایشی بود اما خوشبختانه با اطلاع‌رسانی‌ها و همراهی مردم در رعایت کامل مقررات این روند کاهشی شده است و امیدواریم که تا پایان تعطیلات و تا پایان امسال بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

سرهنگ شیرانی در پایان درباره استان ها و مناطقی که شاهد بیشترین میزان تصادفات هستند تصریح کرد: در جاده‌های استان‌های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس بیشترین فراوانی تصادفات رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین