کد خبر: ۸۶۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۷

بروجردی: آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند

سفیر پاکستان به مجلس احضار شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از فراخوانی سفیر پاکستان به مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: «سفیر پاکستان را به مجلس فراخواندیم تا مراتب نگرانی نمایندگان را از طولانی شدن گروگانگیری دیپلمات ربوده شده به وی اعلام کنیم».

وی گفت: «با توجه به این که طبق کنوانسیون‌های بین‌المللی مسوولیت حفاظت دیپلمات ربوده شده‌ی ایرانی به عهده پاکستان است، دولت این کشور باید در این رابطه پاسخگو باشد.»

بروجردی خاطرنشان کرد: «بعد از گزارش روز گذشته معاون وزیر امور خارجه درباره آقای عطارزاده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تصمیم گرفتیم سفیر پاکستان را به مجلس فراخوانی کنیم».

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، همچنین با اشاره به گزارش مهدی آخوند‌زاده رئیس هیات ایرانی شرکت کننده در اجلاس لاهه تصریح کرد: «آمریکایی‌ها در خصوص تحویل نامه به هیئت ایرانی در لاهه دروغ گفتند و هیئت ما هیچ نامه‌ای از سوی آمریکایی‌ها دریافت نکردند».

خبرنگاری از رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص تداوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ادعای برخی افراد مبنی بر مغایرت این طرح با حقوق شهروندی گفت: «اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه یک ضرورت است».

وی تصریح کرد: «برخوردهای نیروی انتظامی با اراذل و اوباش امنیت را در بسیاری از نقاط حتی نقاط ناامنی پایتخت برقرار کرد و مورد رضایت مردم بود و از این جهت همواره مجلس از اصل این کار حمایت می‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین