کد خبر: ۸۷۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۲

شكست تلخ اوساسونا در غياب نکونام و شجاعی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اوساسونا در غياب جواد نكونام و مسعود شجاعی 2 ستاره ايرانی خود به تيم آلمريا باخت تا يک بار ديگر 3 پله در جدول رده‌بندی سقوط كند.

باشگاه اوساسونا كه در هفته‌های اخير لاليگای اسپانيا به لطف درخشش فوق‌العاده مسعود شجاعی و حضور پرقدرت جواد نكونام با نتايجی خوب از رده بيستم جدول تا رده يازدهم صعود كرده بود، پس از آن كه اين دو ستاره ايرانی به دليل ابتلا به بيماری ويروسی از حضور در ميدان حساس آلمريا بازماندند، نتيجه را با حساب 2 بر يک به حريف واگذار كرد و به رده نسبتا خطرناک چهاردهم جدول رفت تا قدر اين بازيكنان نزد هواداران و مديران تيم بيش از پيش روشن شود.

آلمريا كه در ديدار رفت و با حضور موثر شجاعی و نكونام به اوساسونا باخته بود، با كسب اين پيروزی حساس، جای اوساسونا در رده يازدهم جدول رده‌بندی را گرفت.

روزنامه پرتيراژ اسپانيايی ماركا در اين باره نوشت: «اوساسونا در غياب 2 ستاره ايرانی خود با شكست از آلمريا، بار ديگر خطر سقوط را احساس كرد».

غيبت 2 بازيكن ايرانی به خاطر تب شديد و بيماری ويروسی مشترک، اتفاقی تلخ برای كاماچو به شمار می‌رود. تصميم كادر پزشكی باشگاه كاملا بجا و قابل احترام بوده است؛ چون اوساسونا برای بازی‌های فشرده پيش‌رو به 2 ايرانی آماده نياز دارد؛ نه 2 بازيكن خسته و ضعيف.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین