کد خبر: ۸۷۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۱
نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا:

چلسی فقط دفاع کرد

سرنوشت در لندن رقم می‌خورد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال بارسلونا سه‌شنبه شب در دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی متوقف شد. 

تیم فوتبال بارسلونا سه شنبه شب در حضور 95 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل چلسی انگلستان دست پیدا نکرد.

بارسا در این دیدار با اتکا به مثلث هجومی خود، ساموئل اتوئو، تیه ری آنری و لیونل مسی گام به میدان گذاشت در حالی که ژاوی و اینیستا هم این بازیکنان را حمایت می‌کردند اما این باعث نشد تا نماینده اسپانیا موفق به گشودن دروازه میهمان خود شود.

بارسا در این فصل از رقابت‌ها در 51 بازی 136 گل به ثمر رسانده که 94 گل این تیم در 33 دیدار لیگ اسپانیا بوده است.

از سویی تیم چلسی در این دیدار با درخشش پتر چک، امیدوارانه به دیدار برگشت گام می‌گذارد. جان تری، کاپیتان آبی‌ها در خصوص این دیدار به آی‌تی‌وی گفت: «آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما ما محکم دفاع کردیم. ما بازی‌های این تیم را تماشا کرده بودیم. آنها به پاس‌های کوتاه علاقه داشتند و ما مانع انجام این کار شدیم».

دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه «استمفوردبریج» لندن برگزار خواهد شد. تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال امشب دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد.

دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 27 مه (6 خرداد) در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین