کد خبر: ۹۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۰:۲۲

بهزاد نبوی: اقتدارگرایان به هر معامله ای با خارجیان تن می دهند

آفتاب‌‌نیوز : نبوی افزود اهداف ما دموکراسی و حقوق بشر نیست بلکه ما نظرات دیگری نیز داریم منجمله ما پایبندی به خط اما م داریم و این امر از اصول بنیادین ماست.

وی با تایید ضمنی خط بندی خودی و غیر خودی گفت البته هر گروهی با برخی گروهها نزدیکتر و برخی دورتر است ما با کسانی نزدیکتریم که انقلاب را قبول داشته باشند و اسلام انقلاب را قبول داشته باشند ما فقط می توانیم با این افراد همکاری نماییم.

نبوی در مورد مطلبی که روزنامه رسالت به نقل از وی منتشر نموده بود مبنی بر اینکه گفته هیچکس احمدی نژاد را رئیس جمهور نمی داند کما اینکه کسی در حق حداد عادل نیز چنین گمانی را ندارد.

اعلام کرد این سخنان من در یک جلسه خصوصی بوده که متاسفانه به طرز مشکوکی ضبط شده و به نحوه مغشوشی نیز در روزنامه رسالت چاپ شده ولی ما همچنان اعتقاد داریم که جناح اقتدارگرا در نظر دارد تا سه رئیس دفتر را بر مسند سه قوه بنشاند و تاکنون نیز موفق شده است که در دو قوه نیز این کار را انجام دهد.

نبوی انتخابات دور نهم ریاست جمهوری و مجلس هفتم را نوعی انتصابات برای رسیدن عده ای به هدف خودشان که تغییر جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی است گفت در این شرایط برای این گروهها دیگر ضرورت ندارد که حتما متن قانون را نیز عوض کنند بلکه با عملشان به طور غیر رسمی این راه را می پیمایند.

نبوی در تحلیل افق آینده سیاست خارجی کشور پس از انتخاب احمدی نژاد گفت اقتدارگرایان حاضر به هر معامله ای با خارجی ها به شرط اطمینان از عدم مداخله آنان در مسائل داخلی هستند.

وی با رد مطلبی که مصاحبه گر از محسن آرمین نقل می کرد و بنابراین نقل قول محسن آرمین تحلیل نموده بود که جناح اقتدارگرایان با توجه به تئوری توطئه که دارد حاضر به مذاکره با اروپاییان و ایالات متحده نخواهد شد این مطلب را مربوط به دوران پیش از انتخابات خواند و گفت تحلیل امروز ما این است که اینها برای بوجود آوردن انسداد سیاسی حاضر به تن دادن به مذاکره با هر کشوری و یا اعطای آزادی های سیاسی هم هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۴/۰۵/۱۹
0
0
تنها چيزي كه اقتدارگرايان تازه به دوران رسيده را عصباني مي كند تشكيل جبهه اي همانند جبهه تشكيل شده در دوره دوم انتخابات است و اينها از هر ترفندي براي عدم تشكيل اين جبهه استفاده خواهند كرد . وضعيت در هم ريخته اين آقايان در آغاز به كار دولت اسلامي و اختلافات شديد درون گروهي براي معرفي وزرا و عدم امكان تحقق شعارهاي توخالي اقتصادي و... نمايانگر افق روشن پيروزي چنين جبهه اي مي باشد . وجود آقايان هاشمي - خاتمي - موسوي و كروبي و حد اقل 10 ميليون راي ملت پشتوانه بزرگ اين جبهه خواهد بود ( انشاالله)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین