کد خبر: ۹۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷

فرصت ۳ روزه یوفا پس از شادی گل غیراخلاقی/ بلینگام: با دوستانم شوخی کردم!

در حالی ستاره انگلیسی باید طی سه روز درباره شادی بعد از گل جنجالی‌اش به یوفا توضیح لازم را بدهد که او معتقد است آن حرکت تنها یک شوخی با دوستانش بوده و خطاب به نیمکت اسلواکی نبوده است.
فرصت ۳ روزه یوفا پس از شادی گل غیراخلاقی/ بلینگام: با دوستانم شوخی کردم!
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال انگلیس در شرایطی یکشنبه‌شب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا برابر اسلواکی به پیروزی رسید که با وجود گذشت سه روز همچنان حواشی شادی گل جنجالی و غیراخلاقی جود بلینگام ادامه دارد.

مهاجم تیم ملی انگلیس پس از اینکه در دقیقه ۹۱ گل مساوی را با یک حرکت آکروباتیک وارد دروازه اسلواکی کرد، شادی گل پرحاشیه‌ای را انجام داد.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل این حرکت غیراخلاقی بلینگام، تحقیقاتی را آغاز کرده و در این باره از او توضیح خواسته است. برخی معتقدند این حرکت به سمت نیمکت حریف انجام شده است، اما ستاره انگلیسی رئال مادرید ادعا کرده است که این فقط یک شوخی برای دوستانش بوده که روی سکو‌ها بازی را تماشا می‌کردند!

او همچنین در یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) نوشت: هیچ چیز جز احترام به نحوه بازی امشب اسلواکی وجود ندارد.

با این حال با توجه به تحقیقات یوفا، این نگرانی وجود دارد که بلینگام برای بازی انگلیس برابر سوئیس محروم شود. شاگردان گرت ساوت‌گیت روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی در دوسلدورف به مصاف سوئیس خواهند رفت و ممکن است ستاره‌شان را در اختیار نداشته باشد.

با این حال، روزنامه «میرر» انگلیس، احتمال محرومیت بلینگام را بعید عنوان کرد و نوشت: انتظار نمی‌رود که تصمیمی سریع گرفته شود. پرونده توهین نژادپرستانه هواداران صربستان به بازیکنان انگلیس در اوایل یورو هنوز مطرح و بعید است بلینگام محروم شود..

هیئت حاکمه فوتبال اروپا در نامه‌ای به اردوی انگلیس خواستار توضیح رسمی شده است و بلینگام سه روز فرصت دارد تا پاسخ دهد.

او تنها بازیکنی نیست که به دلیل رفتار‌هایی مخالفت منشور و پروتکل‌های اخلاقی و انضباطی یوفا در یورو ۲۰۲۴ تحت تحقیقات قرار گرفته است. مریح دمیرال، ستاره ترکیه‌ای هم پس از شادی گلی جنجالی در جریان پیروزی دیشب ترکیه در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل اتریش هدف تحقیقات قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین