کد خبر: ۹۹۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۰
رئيس سازمان دانش‌آموزی بابل:

سال گذشته 100ميليون تومان به دانش آموزان بی بضاعت كمک مالی شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد عباس‌زاده رئیس سازمان دانش‌آموزی بابل در نخستین جلسه كمیته اجرایی طرح هجرت سه با بیان این كه سال گذشته 53 مدرسه بابل در طرح هجرت سه بازسازی و بهسازی شدند، افزود: حدود 500 دانش آموز، 35 دانشجو و 80 طلبه و فرهنگی در طرح هجرت سه شركت كردند.  

رئیس سازمان دانش‌آموزی بابل بیان داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری با توجه به فعالیت خوب ستاد طرح هجرت شهرستان بابل در سال 88، در حال حاضر نخستین بخشنامه برای بهسازی و مرمت آموزشگاه‌ها به مدارس شهرستان ارسال شد.

وی خاطرنشان كرد: این كار انجام شد تا مدیران مدارس كمبود فضا آموزشی، تعمیرات آموزشگاه، نقاشی و لوله‌كشی مورد نیاز مدارس خود را در اسرع وقت اعلام كنند.

عباس‌زاده با بیان این كه سال گذشته حدود 99 میلیون تومان به دانش آموزان بی‌بضاعت كمك مالی شده است، از شركت دانش‌آموزان نخبه و محروم از پدر در همایش یادگیری مهارت‌های زندگی به اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری خبر داد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی بابل، با تقدیر از حضور پررنگ خیرین در امر مدرسه سازی و كمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از خدمات و حمایت‌های مدیر آموزش و پرورش بابل در گسترش فعالیت‌های فرهنگی این شهر تقدیر كرد.

وی در پایان افزود: امسال از طریق آموزش و پرورش بابل مبلغ 20 میلیون تومان بن در قالب كیف، كفش، لوازم‌التحریر و خوراكی بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین