کد خبر: ۵۳۸۰۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
رئیس جمهور آمریکا اخیرا از آمادگی خود برای مذاکره بدون پیش‌شرط با مقامات ایران خبر داد

ترامپ: ایران و اقتصادش بسیار بد و سریع پیش می‌رود! دیدار با روحانی بستگی به ایران دارد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: ایران و اقتصادش بسیار بد و سریع پیش می رود! این که من دیدار کنم یا نه، مهم نیست، بستگی به آن ها دارد!
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس جمهوری آمریکا با تکرار ادعاهای خود درباره ایران و وضعیت اقتصادی این کشور، گفت که دیدار وی با همتای ایرانی اش بستگی به تصمیم طرف مقابل دارد.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: ایران و اقتصادش بسیار بد و سریع پیش می رود! این که من دیدار کنم یا نه، مهم نیست، بستگی به آن ها دارد!

ترامپ: ایران و اقتصادش بسیار بد و سریع پیش می‌رود! دیدار با روحانی بستگی به ایران دارد

ترامپ دوشنبه گذشته در نشست خبری مشترک با جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا از آمادگی خود برای مذاکره با مقامات ایران خبر داد و گفت: اگر آنها آمادگی داشته باشند، حاضرم بدون هیچ پیش شرطی این کار را انجام دهم.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران پیشتر گفته بود که در سفر سال گذشته رئیس جمهوری برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، ترامپ 8 بار برای ملاقات با وی تماس گرفت.

برخی رسانه ها نیز به نقل از منابع ناشناس از احتمال دیدار روحانی با ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل در ماه آینده میلادی خبر دادند.

حمید ابوطالبی پس از اظهارات ترامپ نوشت: سال گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، پس از تهدید ملت بزرگ ایران، موضوع ملاقات دو رئیس جمهوری مطرح شد. اکنون هم پس از خروج از برجام، ملاقات بدون پیش شرط عنوان می‌شود!

وی ادامه داد: کسانی که به گفت وگو به عنوان روش حل اختلافات در جوامع متمدن باور دارند، باید به ابزار آن هم ملتزم باشند. احترام به ملت بزرگ ایران، کاهش خصومت‌ها و بازگشت آمریکا به برجام، هموارکننده مسیر سنگلاخ کنونی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
2
حالا چرا از گفتگو ...؟ مگه امریکا لولو خور خوره اس؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
اقای ترامپ شما که میگویی مذاکره بستگی به روحانی دارد باید بگوییم ایشان نماینده ما مردم ایران است و ما مردم هم خواهان مذاکره هستیم و باید مذاکره کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
تو برجام گفتگو کردیم چه سودی برای ما داشت؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین