کد خبر: ۹۷۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۳
جابجايي در اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران؛

شافعي جانشين عبداللهيان در اتاق بازرگاني ايران شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بر اساس مصوبه اولين جلسه هيأت رئيسه كميسيون رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور، مسؤوليت كامل هدايت امور اتاق‌هاي بازرگاني شهرستان‌ها به «مهندس غلام‌حسين شافعي» نايب رئيس اتاق ايران و رئيس اتاق بازرگاني مشهد محول شد.

به گزارش روابط عمومي اتاق ايران، «دكتر محمد نهاونديان» رئيس اتاق ايران در اين جلسه بر لزوم توجه و نگاه بيشتر به اتاق‌هاي شهرستان‌ها و «شهرستان محور» بودن اتاق ايران، تأكيد كرد.
وي همچنين تغييرات حاصله در امور شهرستان‌ها را در جهت پويايي هرچه بيشتر اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور دانست.

وي افزود: در همين راستا از «مهندس غلام‌حسين شافعي» درخواست شد تا مسؤوليت هدايت امور اتاق‌هاي شهرستان‌ها را بر عهده بگيرد تا شاهد پويايي هرچه بيشتر اتاق‌ها باشيم.

«غلام‌حسين شافعي» نيز ضمن پذيرش مسؤوليت جديد، تصريح كرد: بايد سعي شود در روند صعودي اتاق‌ها به اهدافي كه اتاق ايران در نظر دارد، برسيم.

در اين جلسه، رئيس و اعضاي هيات‌رئيسه اتاق ايران آمادگي خود را براي همكاري در اداره بهتر امور اتاق هاي كشور اعلام و ابراز اميدواري كردند در جهت اعتلاي اتاق‌هاي كشور و ايفاي نقش آن‌ها، اقدامات شايسته‌اي انجام و گزارش‌هاي لازم به هيات رئيسه ارايه شود.

در اين نشست همچنين از زحمات «علي عبداللهيان» در طول دوره فعاليت خود در سمت معاونت امور شهرستان‌هاي اتاق ايران قدرداني شد. 

شايان ذكر است كه علي عبداللهيان كه از افراد ذي نفوذ اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران در چند سال گذشته بوده و در عين حال از سوابق متعدد دولتي نيز برخوردار است (وي در زمان صدارت مصطفي ميرسليم بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي سمت قائم مقامي وزير را بر عهده داشت)، اكنون در سمت مشاور رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران فعاليت مي‏كند. چندي قبل برخي از نشريات اين جابجايي‏ها را در جهت انتخابات آتي اتاق ارزيابي كرده بودند. اما با توجه به تركيب نيروهاي مستقر در اتاق ايران و تعامل خوبي كه محمد نهاونديان با اعضاي اتاق از طيف ها و گرايشات مختلف دارد، بعيد به نظر مي‏رسد اين تحليل براي توضيح چنين جابجايي‏هايي كافي باشد. ضمن آن كه علي عبداللهيان نيز همچنان در اتاق ايران حضور فعال دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین