کد خبر: ۳۶۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۵

نوري همداني: افسانه هولوكاست را در قم بررسي كنيد

آفتاب‌‌نیوز : وي جريان هولوكاست را با ابعادي كه صهيونيست‌ها مدعي هستند، يك دروغ تاريخي و افسانه‌اي ناميد و گفت: به گفته كارشناسان و اسناد معتبر، در هنگام جنگ جهاني دوم در تمام اروپا نصف جمعيت مورد ادعاي آنها هم يهودي وجود نداشت،‌ حال چگونه شش ميليون انسان را در كوره‌هاي آدم‌سوزي از بين برده‌اند؟ 

استاد دروس خارج حوزه علميه قم با انتقاد از نقض حقوق بشر در غرب افزود: چرا اين مدعيان حقوق بشر و آزادي بيان، هر محقق و نويسنده‌اي كه بخواهد در اين مورد تحقيق كند، دستگير و زنداني مي‌كنند؟ اگر راست مي‌گويند چرا اجازه نمي‌دهند تاريخ‌دانان درباره اين حادثه بررسي و تحقيق كنند؟ 

وي اضافه كرد: به فرض اين واقعه، در صورتي هم كه صحت داشته باشد اين كار را چه كسي كرده است؟ اين كار به دست اروپايي‌ها صورت گرفته است و اروپا بايد تاوان آن را بپردازد. پس چرا يك كشور اسلامي را اشغال كرده‌ايد و مسلمانان را از خانه‌هايشان آواره كرده‌ايد؟ اگر راست مي‌گويند بايد در برابر كساني كه اين ظلم را انجام داده‌اند، بايستند. 

حضرت آيت الله نوري همداني در پايان، بررسي ابعاد اين دروغ تاريخي را موجب رسوايي بيش از پيش اين غده سرطاني در منطقه خاورميانه ارزيابي كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین