کد خبر: ۷۳۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۴
در اولین زادروز پس از مرگ

تجدید چاپ کتاب‌های قیصر امین‌پور برای نمایشگاه کتاب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دوم اردیبهشت‌ماه زادروز قیصر امین‌پور است.
 
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌ی آفتاب، به نقل از ایسنا، سه عنوان از كتاب‌های این شاعر در حال تجدید چاپ‌اند كه احتمالا به نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران می‌رسند.

«آیینه‌های ناگهان» چاپ اول/‌٧٥، «بی‌بال پریدن» چاپ اول/‌٧٠ و «به قول پرستو» چاپ اول ناشر/‌٨٦ به‌ترتیب از سوی نشر افق برای نوبت‌های دوازدهم، دهم و چهارم در حال انتشارند.
 
از مجموعه‌های «دستور زبان عشق»، «شعر و كودكی»، «گزینه‌ی اشعار» و «گل‌ها همه آفتابگردانند»، نیز كه در روزهای پایانی سال گذشته توسط انتشارات مروارید به ترتیب برای چاپ‌های ششم، دوم، دوازدهم و نهم منتشر شده بودند، «دستور زبان عشق» در مرحله‌ی انتشار برای چاپ هفتم است.
 
قیصر امین‌پور ـ شاعر و استاد دانشگاه ـ متولد دوم اردیبهشت‌ماه سال ‌١٣٣٨ در گتوند خوزستان بود، كه روز سه‌شنبه هشتم آبان‌ماه سال گذشته در سن ‌٤٨سالگی پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری بر اثر ایست قلبی درگذشت.

«توفان در پرانتز» (نثر ادبی) و «منظومه‌ی ظهر روز دهم» (برای نوجوانان) (‌١٣٦٥)، «مثل چشمه، مثل رود» (برای نوجوانان) (‌١٣٦٨)، «گفت‌وگوهای بی‌گفت‌وگو» (‌١٣٧٠) و «سنت و نوآوری در شعر معاصر» (‌١٣٨٣) از دیگر آثار او هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین