کد خبر: ۷۵۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۴
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه مطرح کرد:

لزوم تشکیل فراکسیون نوآوری و شکوفایی در مجلس هشتم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی حزب اعتدال وتوسعه درباره توجه به نوآوری سیاسی در سال 87 گفت: « تشکیل فراکسیون نوآوری و شکوفایی در مجلس با حضور نمایندگان گرایش‌های سیاسی مختلف می‌تواند نشانه توجه جدی به نوآوری سیاسی باشد».

امیرعلی نعمت‌الهی،‌عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره اقدامات لازم برای سال نوآوری و شکوفایی ،گفت: «با توجه به اینکه مقام معظم رهبری با دوراندیشی و جامع‌نگری خود این سال را به عنوان "نوآوری و شکوفایی" نام نهاده‌اند همه مسئولان و سران قوا باید به صورت عملی در جهت تحقق نوآوری و شکوفایی در همه زمینه‌ها گام بردارند».

وی ادامه داد: «دولت و رئیس‌جمور نیز باید در جهت تحقق این خواست مقام معظم رهبری تلاش کنند و با استفاده از نظرات نخبگان و نقد سازنده،‌معضلات کشور را شناسایی کنند یا اینکه رئیس‌جمهور اجازه نقد کامل دولت را به احزاب و رسانه‌ها بدهد». 

دبیر تشکیلات حزب اعتدال و توسعه در استان کرمان، درباره لزوم توجه به نوآوری‌های سیاسی، گفت: «یکی از نوآوری‌هایی که توسط دولت در زمینه سیاسی می‌تواند شکل بگیرد،‌ جلسات مستمر رئیس‌جمهور با دبیران کل‌ احزاب مختلف کشور خواهد بود که در این گونه نشست‌ها دولت فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف صادقانه تشریح کند و اجازه نقد دولت را به احزاب بدهد».

نعمت‌اللهی با اشاره به آغاز به کار مجلس هشتم پیشنهاد کرد که در تمامی استانها جلسه‌ای به منظور همدلی و وفاق میان کاندیداهای انتخابات اخیر مجلس برگزار شود و از نمایندگان سابق مجلس تقدیر و تشکر به عمل آمده و نمایندگان راه‌یافته به مجلس نیز برنامه‌های خود را تشریح کنند.

وی افزود: «با توجه به اینکه ما در سال نوآوری و شکوفایی هستیم حضور تمامی گروه‌ها و جریانات سیاسی در هیات رئیسه مجلس یک نوآوری سیاسی خواهد بود،که می تواند اثرات بسیار مبارکی برای کشور داشته باشد».

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: «نوآوری سیاسی دیگر تشکیل فراکسیون نوآوری و شکوفایی در مجلس خواهد بود. نمایندگان علاقمند به شکوفایی کشور با هر نوع گرایش سیاسی آن را تشکیل خواهند داد و در بعد قانونگذاری و نظارتی مجلس برای شکوفایی اهداف عالیه خانه ملت تلاش خواهند کرد».

نعمت‌اللهی با اشاره به سفر اخیر  حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دبیر اسبق شواری‌عالی امنیت ملی به استان کرمان نیز گفت: «سفر ایشان به شهرستان کرمان،جهت شرکت در کنگره امرا و 1100 شهید ارتش در این استان بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین