کد خبر: ۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۰
حاجی بابایی تشریح کرد:

برنامه‌های مجلس در آخرین روز مجلس هفتم

افتتاحیه مجلس هشتم، هفتم خرداد ماه برگزار می‌شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیات رییسه مجلس هفتم برنامه‌های مربوط به اختتامیه مجلس هفتم و افتتاحیه مجلس هشتم را تشریح کرد.

حمیدرضا حاجی بابابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: «در نشست آخر مجلس هفتم در پنجم خرداد ماه پس از سخنرانی حدادعادل رییس مجلس جمعی از مسوولان نیز سخنرانی‌هایی خواهند داشت و در پایان عکس یادگاری با حضور همه نمایندگان در جایگاه هیات رییسه گرفته می‌شود».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، حاجی بابایی گفت: «افتتاحیه مجلس هشتم نیز روز هفتم خرداد ماه با حضور روسای قوا، مسوول دفتر مقام معظم رهبری و مسوولان لشگری و کشوری برگزار می‌شود».

وی ادامه داد: «در ابتدای این نشست پیام مقام معظم رهبری به مجلس هشتم قرائت خواهد شد و وزیر کشور نیز گزارشی از برگزاری انتخابات ارایه خواهد کرد و از سوی مسوول سازمان اداری مجلس نیز گزارشی قرائت می‌شود».

حاجی بابایی تصریح کرد: «پس از سخنرانی‌ها انتخاب هیأت رییسه سنی صورت می‌گیرد که محمد تقی رهبر نماینده اصفهان به عنوان رییس سنی و سید حسین هاشمیان نایب رییس و پیمان فروزش و احمدرضا دستغیب به عنوان منشیان انتخاب خواهند شد».

وی تصریح کرد: «وظیفه اول هیات رییسه سنی قرعه کشی برای شعب به منظور بررسی اعتبار نامه‌های نمایندگان است و پس از انتخاب اعضای ‪ ۱۵‬شعبه نشست مجلس به پایان رسیده و منتخبان مجلس هشتم برای تجدید پیمان به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌روند».

حاجی بابایی تصریح کرد: «روز هشتم خرداد ماه نیز مجلس جلسه خواهد داشت و در آن ابتدا هیات رییسه موقت انتخاب می‌شود که هیات رییسه موقت باید در دو روز کار تصویب اعتبارنامه‌های منتخبان را انجام دهد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین