کد خبر: ۸۹۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۸

آرمین:‌ با دروغ‌های این دولت باید گفت صدرحمت به توده‌ای‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن آرمین در واکنش به ننگین خوانده شدن معاهده سعدآباد از سوی احمدی‌نژاد گفت: «مقام معظم رهبری امضای این معاهده را موفقیتی دانستند که توطئه آمریکا برای انزوای ایران در سطح جهانی را شکست دهد».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در گفت و گویی با پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی، گفت: «قبل از انقلاب مارکیست‌ها‌ به نوشتن وارونه و تحریف شده ی تاریخ معروف بودند و توده‌ای‌ها‌ به عنوان سردمدار و استاد این جریان گوی سبقت را در تغییر و تحریف تاریخ به شیوه دلخواه خود از سایرین ربوده بودند. امروزه در قبال تحریف‌ها‌ی آشکار وقایع 4 سال گذشته کشور و دروغ‌ها‌ی عجیب و غریب برخی دولتمردان باید گفت صد رحمت به توده‌ای‌ها‌ و مارکیست‌ها‌ چرا که آنان تاریخ 100 سال گذشته را که همه شاهدش بودند‌، تحریف می‌کنند».

وی عنوان شدن اشتباه «قرارداد» سعد آباد به جای «معاهده» سعدآباد را یا ناشی از کم اطلاعی رییس جمهور از تفاوت معاهده و قرار داد و یا حرفی غیر واقعی عنوان کرد و افزود: «معاهده سعدآباد پس از تصویب در شورای عالی امنیت ملی به تایید رهبری رسیده و همگان مطلعند که امضای موافقت نامه‌ای در این سطح بین المللی و از جمله مصوبات این شورا بدون تایید رهبری اجرا نخواهد شد. به خاطر دارند که مقام معظم رهبری امضای این معاهده را موفقیتی دانستند که توطئه آمریکا برای انزوای ایران در سطح جهانی را شکست دهد و دولت خاتمی با این اقدام ضمن حفظ حق فن آوری هسته‌ای برای کشور، موجبات جلب اعتماد افکار عمومی جهان و جدایی موضع اروپا از آمریکا به نفع کشور را باعث شد. آن معاهده مانع اتحاد اروپا و آمریکا برای افزایش فشارهای جهانی برای تحریم ایران شد و اهداف صلح طلبانه فناوری هسته‌ای کشور را به دنیا ثابت کرد. در حالی که اکنون فردی به عنوان رییس جمهور و بالاترین مقام اجرایی کشور، آن موفقیت را شکستی ننگین تلقی کرده که به مثابه همان تحاریف تاریخی است».

آرمین همچنین درباره انتقادات احمدی‌نژاد به سیاست خارجی دوران اصلاحات که گفته بود ایران در 4 سال گذشته 15 بار در معرض حمله آمریکا قرار گرفته بود، گفت: «انسان متعجب می‌ماند از این تحریفات که چگونه تدابیر و سیاست‌ها‌ی مدبرانه خاتمی و دولت اصلاحات به رغم تلاش‌ها‌ی کشورهای عربی برای متقاعد سازی حمله آمریکا به ایران به جای عراق، محقق نشده و به عکس سیاست‌ها‌ی عجیب دولت نهم که مدعی نجات کشور است موجب شدیدترین تهاجمات و تهدیدات علیه کشور و منزوی شدن ایران در جامعه بین‌المللی شده است، به طوری که رییس جمهور ایران در مراسم رسمی شام کشور میزبان دعوت نمی‌شود؟! این دولت، وارونه ترین و عجیبت‌ترین دولت‌ها‌ست».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین