کد خبر: ۱۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۵

حاشیه‌های ‌مراسم بزرگداشت ‏حجازی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجلس ترحیم مرحوم ناصر حجازی امروز(جمعه)، در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد که با این مراسم با حاشیه‌های همراه بود. 

این مراسم از ساعت 10 صبح آغاز شد که ازدحام مردم از همان دقایق ابتدایی مراسم توجه همه رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

*جمع زیادی از مسئولان کشور، پیشکسوتان، اهالی فوتبال و ورزش، بازیکنان فوتبال، اهالی جامعه هنری و ... برای حضور در مجلس ترحیم اسطوره فوتبال کشورمان، خود را به مسجد جامع شهرک غرب رسانده بودند.

*حضور پیشکسوتان فوتبال، بازیگران و هنرمندان سینما در مراسم هر‌ازگاهی ازدحام جمعیت را در نقطه‌ای از مسجد بیشتر می‌کرد که این امر باعث اختلال در رفت‌ و آمد سایرین می‌شد.

*در حالی که مأموران انتظامات مراسم که از سوی خانواده مرحوم حجازی برای این کار انتخاب شده ‌بودند سعی در نظم بخشیدن به مراسم داشتند ورود علی پروین به مسجد تلاش‌های آن‌ها را بیهوده کرد، زیرا هجوم جمعیت برای دیدار با هم‌بازی قدیمی ناصر حجازی فضا را برای دقایقی متشنج کرد.

*سالن اجتماعات مسجد جامع شهرک غرب زیر زمین قرار دارد و ازدحام جمعیت به حدی بود که حدود 20 دقیقه طول می‌کشید که بتوان فاصله‌ دو طبقه را طی کرد.

*در شرایط که ازدحام جمعیت در راه پله مسجد برای چند تن مراجعین که بیماری قلبی داشتند مشکل‌آفرین شده بود، ورود عادل فردوسی‌پور به ناگاه سیل جمعیت را به سوی وی کشاند که نزدیک بود با زمین خوردن یکی از مردم اتفاق ناخوشایندی رخ دهد که خوشبختانه به خیر گذشت.

*در میانه مراسم عده‌ای از هواداران ناصر حجازی که در طول چند روز اخیر در برابر بیمارستان کسری و منزل آن مرحوم تجمع کرده و اقدام به سردادن شعارهای فوتبالی در حمایت از ناصر حجازی می‌کردند با نزدیک شدن به سالن اجتماعات مسجد و سردادن شعارهای همیشگی جو روحانی مسجد را به هم ریختند که این کار آن‌ها با اعتراض خانواده حجازی و مردم حاضر روبه‌رو شد.

*ورود علی دایی به مسجد نیز با استقبال شدید علاقه‌مندان وی روبرو شد. او هنگام ورود به مسجد در کنار مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال نشست و هنگام خروج با وی احوال‌پرسی کرد.

*انتظامات مراسم تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و برگزاری بهتر مراسم انجام می‌دادند که در این میان از وارسی و نگاه داشتن کیف‌های دستی خبرنگاران در صندوق امانات مسجد هم کوتاهی نکردند.

*برخی از هواداران فوتبال که در بیرون از مسجد ایستاده بودند، با دیدن چهره‌هایی از جمله دایی، پروین، عابدزاده، مهدی تاج، کریم باقری، حبیب کاشانی و ... به تشویق آنها پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین