کد خبر: ۱۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰

تکذیب صفجه منتسب به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در فیس‌بوک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صفحه منتسب به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در فیس‌بوک تکذیب شد. 

به گزارش آفتاب، پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران‌ نوشت که حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل هیچ‌گونه صفحه‌ای در فیس‌بوک ندارد. 

همچنین هیچگونه صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی توسط ایشان راه‌اندازی نشده است. 

پیش از این روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)اعلام کرده بود، هرگونه خبری و اظهارنظری از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی از سوی سایت شخصی ایشان و یا پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران منتشر نشده باشد، فاقد اعتبار است.

گفتنی است که امروز برخی از سایت‌ها خبر داده بودند که حجت‌الاسلام سید حسن خمینی به اظهارات سیاسی اخیر سردار جعفری فرمانده سپاه واکنش نشان داد و در صفحه فیس‌بوک خود خطاب به او نوشت: "سردار عزیز، مگر شما خود و ارگان وابسته به خود را ملتزم به اصول انقلاب و دستورات امام نمی‌دانید؟" 

نوه‌ بنیانگذار جمهوری اسلامی، ضمن اشاره به وصیتنامه امام خمینی‌(س) و تاکید ایشان بر عدم شرکت نظامیان در امور سیاسی، نوشت: در وصیت امام به نظامیان آمده است: وصیت اکید من به قواى مسلح آن است که همان طور که از مقررات نظام، عدم دخول نظامى در احزاب و گروه‌ها و جبهه‏ها است به آن عمل نمایند؛ و قواى مسلح مطلقاً، چه نظامى و انتظامى و پاسدار و بسیج و غیر اینها، در هیچ حزب و گروهى وارد نشده و خود را از بازی‌هاى سیاسى دور نگه دارند. در این صورت مى‏توانند قدرت نظامى خود را حفظ و از اختلافات درون گروهى مصون باشند. و بر فرماندهان لازم است که افراد تحت فرمان خود را از ورود در احزاب منع نمایند. و چون انقلاب از همۀ ملت و حفظ آن بر همگان است، دولت و ملت و شوراى دفاع و مجلس شوراى اسلامى وظیفۀ شرعى و میهنى آنان است که اگر قواى مسلح، چه فرماندهان و طبقات بالا و چه طبقات بعد، برخلاف مصالح اسلام و کشور بخواهند عملى انجام دهند یا در احزاب وارد شوند که ـ بى‏اشکال به تباهى کشیده مى‏شوند ـ و یا در بازیهاى سیاسى وارد شوند، از قدم اول با آن مخالفت کنند. و بر رهبر و شوراى رهبرى است که با قاطعیت از این امر جلوگیرى نماید تا کشور از آسیب در امان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین