کد خبر: ۱۵۸۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۸

ژاپن قهرمان فوتسال آسیا شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا در امارات دو تیم تایلند و ژاپن به مصاف هم رفتند که در پایان ژاپن توانست با غلبه بر تایلند قهرمان شود.

به گزارش ایلنا، در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا که در ورزشگاه الوصل برگزار شد در ‌‌نهایت ژاپن با شکست ۶ بر یک تایلند قهرمان شد.

دو تیم در نیمه اول با حساب ۲ بر یک به رختکن رفتند که سهم ژاپن دو گل و تایلند یک گل بودکه بازیکنان شماره ۳ و ۱۰ ژاپن و بازیکن شماره ۷ تایلند گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

اما در نیمه دوم یکی از بازیکنان ژاپن از زمین اخراج شد و همین امر باعث شد تا تایلند بر روی دروازه حریف خیمه بزند ولی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند.دروازه‌بان تایلند با اشتباهی که مرتکب شد باعث به ثمر رسیدن گل سوم ژاپن شد.

اما در ادامه تایلند با توجه به فاصله دو گل با ژاپن مجبور به ۵ نفره کردن بازی شد و همین امر به گل چهارم زاپنی‌ها انجامید که بازیکن شماره ۱۵ دروازه بدون دروازه‌بان تایلند را باز کرد.

زاپنی‌ها که تبحر زیادی در تاکتیک ۵ نفره کردن دارند گل پنجم را هم از روی شوت مستقیم دروازه بانشان به گل تبدیل کردند تا ۵ بر یک جلو بیفتند.

گل ششم ژاپن هم توسط شماره ۶ زاپن به ثمر رسید تا ژاپن در غیاب ایران برای دومین بار به قهرمانی در آسیا نزدیک شود.

حاشیه بازی:

تایلندی‌های زیادی برای تماشای بازی فینال به سالن آمده بودند و با تشویش‌های خود سعی در افزایش روحیه بازیکنان تایلند داشتند.

هرمانس مربی تایلند از ابتدای بازی به صورت ایستاده بازی را نظاره می‌کرد و نکات لازم را به بازیکنان تیمش گوش زد می‌کرد.

تایلندی‌ها بعد از خوردن گل چهارم هم دست از تشویق بازیکنانشان بر نداشتند در حالی که زاپنی‌های پیروز تنها نظاره گر بازی بودند و دست از تشویق کشیده بودند.

ژاپنی‌ها در بایان بازی برابر چشمان بازیکنان ایران سرود قهرمانی سر دادند و پرچم زاپن را دور تا دور زمین گرداندند.

صانعی در پایان بازی هرمانس را در آغوش کشید و نائب قهرمانی آسیا را به او تبریک گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین