کد خبر: ۱۹۰۱۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷

عابدینی: رویانیان جام ندیده است!

عابدینی در واکنش به اظهارات محمد رویانیان انتقادات تند و بی‌سابقه‌ای را نسبت به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر زبان آورد و گفت: چرا رویانیان فکر می‌کند که باید دست بسته جلوی پرسپولیس بازی می‌کردیم. آقای رویانیان من بارها قهرمانی جام حذفی و لیگ را دیده‌ام تو تازه آمده ای و جام ندیده‌ای!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر عابدینی در خصوص دیدار روز شنبه داماش برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور گفت: در عمل این داماش بود که برنده شد. ما خوب بازی کردیم و توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتیم. جوانی و آسیب دیدگی  کوشکی برنامه‌های ما را به هم ریخت. به هرحال فوتبال پر از حادثه است. آنها با تجربه‌تر بودند و از زمانی که علی کریمی به میدان آمد شرایط بهتری پیدا کردند و در ضربات پنالتی هم برنده شدند.

وی افزود: من در این دیدار یک چیزهایی دیدم که خیلی ارزشمند هستند. قبل از مسابقه شائبه‌هایی به وجود آمده بود و عده‌ای رفاقت من را با برخی‌ها مطرح کرده بودند ولی روح پاک فوتبال را نشان دادیم و ثابت کردیم تبانی و از این مسایل در تیم ما جایی ندارد. از این پس هم به لیگ می‌پردازیم. ما سه بازی باقی مانده داریم که اگر یک امتیاز کسب کنیم در لیگ باقی می‌مانیم چرا که دیگر تیم‌های پایین جدولی باید هفت، هشت امتیاز به دست بیاورند بنابراین نگرانی بابت ماندن نداریم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در واکنش به اظهارات محمد رویانیان گفت: ایشان بیایند و دو مورد را بگویند که علیه وی جو سازی کرده‌ایم. خود رویانیان قبل از بازی شروع کرد به مصاحبه کردن. ما چه کار کردیم؟ وقتی هم می‌گوییم رویانیان نباید به فوتبال بیاید که به او بر می‌خورد. شما طرفدار قویدل هستی، رفیق او هستی یا اصلا عاشق قویدل هستی به من چه ربطی دارد؟ اصلا به شما چه ربطی دارد که قبل از بازی درباره مالکیت باشگاه داماش صحبت می‌کنی؟

عابدینی در ادامه انتقادات تندش از رویانیان اظهار داشت: مگر حکیم باشی هستی یا کلانتر مملکت شده‌ای که راجع به همه مسایل دخالت می‌کنی. آقای رویانیان از کجا می‌آیی که همه باید جلوی شما دست به سینه بایستند؟ فکر می‌کنی چه کسی هستی یا چه کاره‌ای که وقتی پرسپولیس می‌برد حرف می‌زنی، وقتی می‌بازد هم حرف می‌زنی. این آقا حیا را دیگر کاملا  خورده است! شما قبل از بازی پنج بار به من زنگ زدی و بعد هم مصاحبه کردی و گفتی که عابدینی چه کاره است و قویدل مالک باشگاه محسوب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به تماس‌های رویانیان با وی قبل از بازی خاطرنشان کرد: رویانیان به من زنگ زد که مصاحبه‌ام را برایش تلفنی خوانده‌اند و برداشت اشتباهی داشته است. وقتی هم به رشت آمد بحث 50 درصد سکوها را مطرح کرد. یعنی رویانیان می خواست 50 درصد سکوها را پر کند؟

وی همچنین گفت: می‌گویند عابدینی ناراحت است که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد. آقای رویانیان شما تازه به فوتبال و پرسپولیس آمد‌ ای، در این 10 سال چه اتفاقاتی رخ داد؟ مگر 50 بار به من نگفتید که رییس سازمان فوتبال و قائم مقام باشگاه پرسپولیس بشوم؟ پس چرا نیامدم، چون نمی‌شود روی شما حساب باز کرد. این آقا می‌گوید در ورزشگاه علیه وی شعار دادند. من خودم در ورزشگاه  نبودم ولی وقتی به من زنگ زدند سریع هماهنگ کردم تا جلوی این شعارها گرفته شود. حتی قبل از بازی که در یکی از سایت‌های اجتماعی بحث هایی مطرح شد گفتم بیانیه بدهند که ما رفاقت داریم و بی احترامی نکنند.

وی در خصوص این اظهار نظر رویانیان که گفته روسیاهی به برخی‌ها مانده است، گفت: اتفاقا روسیاهی به خود رویانیان می‌ماند. بگذارید به 64 سالگی برسد آنوقت مشخص می‌شود که عزتی برایش می‌ماند یا نه! مگر داور بد بود یا مشکل دیگری وجود داشت؟ چرا رویانیان فکر می‌کند که باید دست بسته جلوی پرسپولیس بازی می‌کردیم. آقای رویانیان من بارها قهرمانی جام حذفی و لیگ را دیده‌ام تو تازه آمده ای و جام ندیده‌ای تازه می خواهی آدم بکشی!

عابدینی ادامه داد: ده‌ها سردار در فوتبال ایران هستند و حرفی نمی‌زنند و کار خودشان را می‌کنند ولی تو این همه طلبکار هستی.. بقیه هم زحمت کشیده‌اند، اتفاقا بیشتر از شما هم زحمت کشیده‌اند ولی درجه نگرفته اند. می‌گوید من دوست ندارم مدیران پرسپولیس موفق باشند. من با این کار باید چه چیزی را ثابت کنم؟ 10 سال است که در این باشگاه نیستم ولی کارنامه همه که مشخص است.

وی تصریح کرد: شما عدم کارایی تان ثابت شده است. این پولی که امسال برای پرسپولیسی هزینه کردی را کدام باشگاه هزینه کرده است. چرا هزینه‌های شما در این باشگاه نباید حساب و کتاب داشته باشد ولی بقیه باشگاه‌ها باید حساب و کتاب داشته باشند؟

مدیرعامل باشگاه داماش در پاسخ به این پرسش که  آیا پرسپولیس می‌تواند با شکست سپاهان قهرمان جام حذفی شود، عنوان کرد: من نمی‌دانم ولی فقط می توانم بگویم این تیمی که دیروز من دیدیم تیم نبود!

وی در خصوص این که چرا در ورزشگاه حضور نداشت خاطرنشان کرد: من حالم خوب نبود. اتفاقا رویانیان به من زنگ زد که بیا تهران ولی من گفتم که حالم خوب نیست و بیا در دفترم در رشت بازی را تماشا کنیم. رویانیان باورش نمی شد که به استادیوم نمی رویم ولی همیشه می‌خواهد آرتیست بازی در بیاورد. یک روز کلاه و عینک دودی می‌گذارد و می‌گوید که من برادر رویانیان هستم که شناخته نشود. دوره این کارها خیلی وقت است که تمام شده است.

به گزارش مهر،عابدینی همچنین اظهار داشت: همه این مسایل از یک جا نشات می‌گیرد و به خاطر مجمع فدراسیون فوتبال است. وقتی وزارت ورزش در بحث مالکیت باشگاه داماش دخالت می‌کند مشخص است که آقایان دنبال چه چیزی هستند. بهرحال رویانیان هم دست نشانده وزارت ورزش است. آنها می‌خواهند عابدینی در فوتبال نباشد تا در مجمع یک رای علیه عباسی کمتر بشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
12
5
چقدر هتاک وبی ادب!!!!!!!!!!!!!!!!
ضيا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
1
4
دمت گرم آقاي عابديني حرف حق ازهركي باشه مقبوله
اسکویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
1
1
کجاس ذغالا بده به من داداش حالم خوش نیش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین