کد خبر: ۲۰۶۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

اجلاس بین‌المللی صلح در تهران برگزار می‌شود

اجلاس بین‌المللی صلح عصر روز سه‌شنبه در تالار وحدت تهران با حضور سران کشوری و لشگری به همت موسسه بین‌المللی سفیران صلح برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابراهیم صنوبر رییس هیات مدیره موسسه بین‌المللی سفیران صلح در همین راستا درباره برنامه‌های اجرایی در این اجلاس گفت: این اجلاس با حضور سران کشوری و سفرا، هنرمندان و ورزشکاران در حالی برگزار می‌شود که قرار است در آن از شخصیت‌های برگزیده و سرشناس سیاسی، هنری، ورزشی و اجتماعی تقدیر شود.

وی با بیان این‌که «تندیس صلح در ۱۰ الی ۱۵ موضوع مشخص اهدا می‌شود» ادامه داد: از آقایان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و آیت الله هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری در حوزه سیاست تقدیر ویژه خواهد شد و در عرصه هنر نیز از افرادی همچون سحر زکریا، امین حیایی، بهنوش بختیاری، جمشید مشایخی و در عرصه ورزش از اسامی نام آشنایی همچون علی دایی و محمدرضا طالقانی، خانواده مرحوم روح الله داداشی تقدیر خواهد شد.

صنوبر درباره هدف از اجرای این اجلاس که مبنای کار موسسه سفیران صلح نیز بر مبنای همان قرار گرفته است، توضیح داد: ارسال پیام صلح و دوستی، توسیع فرهنگ برادری و برابری، ترویج آداب نیک ملل و فرهنگ‌سازی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، ایدز، تروریسم و افراط گری، از خودباختگی اجتماعی و مشکلات و معضلات معظم جوامع بشری در سطح ملی و بین‌المللی از جمله محورهایی است که به تناوب در این اجلاس و اجلاس‌های بعدی دنبال خواهیم کرد و امیدواریم به واسطه آن بتوانیم رنگ صلح را در جهان نهادینه‌تر کنیم.

به گزارش ایسنا،وی همچنین تشریح کرد: جایزه صلح به کسانی اعطا می‌شود که در رابطه با برقراری صلح و آرامش در جامعه جهانی فعالیت دارند و در همین راستا در این اجلاس نیز از تمامی کسانی که برای برقراری صلح در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند، تقدیر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین