کد خبر: ۲۱۳۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

نوبخت: باقیمانده مطالبات چایکاران پرداخت می‌شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از پرداخت کامل مطالبات چایکاران تا پایان هفته ی آینده خبرداد .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،نوبخت در حاشیه ی نشست بررسی مسائل و مشکلات چای که با حضور وزیر جهاد کشاورزی استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان شهرستانهای چای خیز چهارشنبه شب در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار شد گفت : با تخصیص کامل 60 میلیارد تومان یارانه خرید برگ سبز چای تا هفته ی آینده باقیمانده مطالبات چایکاران پرداخت می شود .

وی با بیان اینکه فقط حدود نیمی از این یارانه تاکنون پرداخت شده است گفت : برای حل مشکلات چای که از موضوعات اساسی کشاورزی کشور و شمال ایران محسوب می شود معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی بابرگزاری این نشست این مبلغ را اختصاص داد .معاون برنامه ریزی و نظارت و راهبردی رئیس جمهور از استاندار نیز خواست بر پرداخت مطالبات چایکاران نظارت کند .

سخنگوی دولت با اشاره به ابلاغ های سیاست های اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه ی موضوع امنیت غذایی و تأمین مایحتاج مردم در داخل کشور گفت : دولت تدبیر و امید در راستای سیاستهای امنیت غذایی و رفع مشکلات تولید تلاش دارد تا هر گونه اقدام بایسته را انجام داد و در ماه گذشته 35 مصوبه در این زمینه داشته است .

نوبخت حل مسائل و مشکلات چای را نیز در راستای این سیاست ها عنوان کرد و گفت : به منظور حل مسائل و معضلات دیرپایه ی صنعت چای کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ، استانداری ، سازمان چای ، نمایندگان شهرهای چای خیز بصورت مستمر برگزار می شود .

وزیر جهاد کشاورزی نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد با تشکیل این کار گروه مشکلات چایکاران حل شود .

حجتی با قدردانی از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت : مطالبات چایکاران همواره با تأخیر پرداخت می شود که مقرر گردید با کمک و مساعی جدی دکتر نوبخت این مسئله حل شود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین