کد خبر: ۲۱۳۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷

بازی با آمریکا یک توقف ایده‌آل قبل از سفر به برزیل

تیم ملی در سال 2014 با آمریکا بازی می کند چون رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا برنامه ای را به مسئولان فدراسیون ایران پیشنهاد داده که رد کردن آن چندان منطقی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم ملی آمریکا اگر در گروه بازی های ایران برای مسابقات جام جهانی نباشد، حتما یکی از آخرین رقیبان تیم ملی قبل از بازی های جام جهانی است. تیم ملی ایران که چند ماهی است با پیشنهاد آمریکایی ها برای بازی دوستانه روبرو شده ، این پیشنهادش مورد قبول اعضای کادرفنی تیم ملی قرار گرفته است. به نظر کارلوس کروش این بازی که به خواست مستقیم رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا قرار است برگزار شود ، می تواند یک توقف عالی قبل از بازی های جام جهانی باشد. اینکه تیم ملی به جای پرواز 24 ساعته تا ریو ، توقفی چند روزه در لس آنجلس داشته باشد و یک بازی دوستانه خوب را هم با شاگردان یورگن کلینزمن برگزار کند.

به گزارش خبرآنلاین، این بازی هم از نظر سیاسی و هم از نظر فنی یک بازی ایده آل برای دو کشور است که می تواند محکی جدی باشد برای فوتبال دو تیم قبل از جام جهانی ایران پیش از این دو بار در برابر آمریکا به میدان رفته که یک پیروزی تاریخی 2 بر یک در ورزشگاه ژرلاند و یک تساوی یک بر یک در خاک آمریکا حاصل کار دو کشور بوده و ایرانی ها تا به حال به حریف مهم شان در زمین فوتبال نباختند. البته این روزها این بازی از نظر سیاسی هم حرف های زیادی خواهد داشت اما سرمربی تیم ملی به این بازی تنها از منظر فوتبالی نگاه می کند و نماینده آمریکا در جام جهانی را یک رقیب خوب و مناسب برای تیم ملی کشورمان ارزیابی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین