کد خبر: ۲۱۳۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
فائزه هاشمي مطرح کرد؛

احتمال بازگشت آيت الله هاشمی به نماز جمعه

دختر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مي‌گويد که احتمال بازگشت پدرش به نمازجمعه تهران وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آيت الله هاشمي رفسنجاني که به مدت نزديک به سه دهه در نماز جمعه تهران به ايراد خطبه مي‌پرداخت، در اولين نمازجمعه خود در حوادث پس از انتخابات مواضع متفاوتي نسبت به ديگر ائمه جمعه تهران اتخاذ کرد که سبب شد تا به آخرين نماز جمعه وي (تاکنون) تبديل شود.

در چهار سال گذشته پس از آخرين نمازجمعه اين خطيب باسابقه نماز جمعه تهران بارها سخن از بازگشت وي به ميان آمد.

 موضوعي که البته تاکنون محقق نشد، اما فائزه هاشمي دختر وي مي‌گويد با توجه به عوض شدن شرايط سياسي و اجتماعي کشور، احتمال حضور دوباره وي به اين جايگاه عبادي سياسي وجود دارد.

فائزه هاشمي در مشهد مقدس گفت: در همين مدت کوتاه که سرپرستي وزارت علوم به توفيقي سپرده شده مشکل برخي از دانشجويان ستاره‌دار و اساتيد حل و در اين شرايطي که پيش رو داريم اميدوارم اين مسئله به طور کامل حل شود. فائزه هاشمي شامگاه پنج‌شنبه در مجمع زنان اصلاح‌طلبان مشهد مقدس که در محل دفتر اين مجمع برگزار شد، اظهار کرد: با حمايت اصلاح‌طلبان و اصولگرايان روحاني به پيروزي رسيد و خوشبختانه در حال حاضر شرايط مساعدي حاکم است و هر روز خبر خوشي را مي‌شنويم. به مسائل داخلي و خارجي خوشبين هستيم، اميدوارم روحاني و تيمش موفق شوند و هر روز خبري خوشي را به ملت بدهند.

به گزارش تسنيم،فرزند آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با تأکيد بر اينکه اميدواريم زندانيان سياسي آزاد شوند، تصريح کرد: اميدوارم شرايط فعلي ايران را به کشوري آبادتر تبديل کند و ايران مانند گذشته جايگاه حقيقي خود را در عرصه بين‌المللي کسب کند چرا که نيازمند اين هستيم در عرصه بين‌المللي به جايگاه حقيقي خود برسيم.اين فعال سياسي افزود: از اين به بعد بايد عاقلانه تصميم بگيريم، البته تاکنون حرکاتي که از طرف دولت و طرفداران دولت انجام شده خيلي عالي بوده است.

پرونده مهدي شايعات غيرمستند است

وي با تأکيد بر اينکه در پرونده مهدي هاشمي برادرم شايعات غيرمستند وجود دارد اظهار کرد: چيزي که در واقع در مورد پرونده مهدي شنيديم پرونده قطور از اتهامات غيرمستند بوده است.هاشمي افزود: حتي شايعات را به عنوان اتهامات در پرونده وي ضميمه کردند تا آنجايي که ما خبر داريم قاضي، اين پرونده را به دليل غيرمستند بودن آن برگرداند، يکي از اين شايعات غيرمستند مطلبي قطور به زبان آلماني و يا يک زبان خارجي ديگر بوده که در پرونده مهدي فقط براي قطور شدن آن گذاشته‌اند.وي تاکيد کرد: هيچ چيز جدي در پرونده مهدي وجود ندارد و تمام آنها شايعات غيرمستند بوده است.

از سعيد تاجيک شکايت نمي‌کنم

شفاف، به گزارش فرزند آيت الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به اتهاماتي که سعيد تاجيک به وي وارد کرده است، گفت: در مورد سعيد تاجيک بايد بگويم که ما نه از وي شکايتي مي‌کنيم و نه با وي برخوردي خواهيم کرد چرا که بايد تفاوتي بين ما و آنها وجود داشته باشد.ا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین